اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه در مورد سوخت‌گیری خودروها با استفاده از کارت سوخت‌های شخصی اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: کارت سوخت‌های اضطراری به تعداد معدود در جایگاه‌های سوخت قرار می‌گیرد تا افرادی که کارت سوختشان نرسیده و مشکل دارند، استفاده کنند.

به گزارش سایت طلا،جعفر سالاری نسب امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به الزام قانونی وزارت نفت برای استفاده ۹۰ تا ۹۵ درصدی مردم از کارت سوخت‌ها شخصی به جای استفاده از کارت‌های جایگاه‌ها، اظهار داشت: استفاده از کارت‌های شخصی از سال ۱۴۰۲ به صورت گسترده به مردم اطلاع‌رسانی شد و طبق پیش‌بینی‌ها کارت سوخت، تهیه، تولید و برای افراد ارسال شد.

وی افزود: بنابراین طبق دستور قانون‌گذار موظفیم که استفاده از کارت سوخت‌های جایگاه‌ها را محدود کنیم، البته اکنون در برخی از جایگاه‌ها کارت سوخت به تعداد معدود همچنان برای برای استفاده اضطراری و افرادی که کارت سوخت ندارند، موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به همکاری گسترده‌ای که با فراجا داریم، کارت‌های سوخت مابقی متقاضیان را هم آماده خواهیم کرد و در این مسیر اطلاع‌رسانی بیشتر نیز انجام خواهد شد و وزارت نفت در این مورد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا، جواد اوجی وزیر نفت امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۳، اظهار داشت: مصارف بنزین در ایام نوروز به نسبت سال گذشته حدود ۷ میلیون لیتر رشد داشت و با تلاش وزارت نفت و شرکت پالایش نفت و تمامی جایگاه‌داران در این ایام نگذاشتیم مردم دچار مشکل شوند و بنزین در تمامی جایگاه‌ها و مبادی مصرف تامین شد.

وی با اشاره به تکلیف قانون‌گذار در بودجه ۱۴۰۳ به وزارت نفت بیان کرد: در قانون و بودجه ۱۴۰۳ قانون‌گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال جدید ۹۵ درصد عملیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی انجام گیرد.

وزیر نفت تاکید کرد: با توجه به اینکه ممکن بود مردم در تعطیلات نوروز آمادگی لازم را نداشته باشند و کارت سوخت همراهشان نباشد، دستور دادیم در این دو هفته کارت سوخت جایگاه در اختیار مردم قرار گیرد، ولی در هفته‌های آتی در راستای مدیریت مصرف بنزین و حسب تکلیفی که قانون‌گذار باید با کارت‌های شخصی سوخت‌گیری انجام شود.

اوجی گفت: از مردم درخواست داریم برای سوختگیری با کارت سوخت شخصی سوختگیری اقدام کنند، زیرا این در مدیریت مصرف سوخت موثر است؛ البته با توجه به وظیفه ما در مدیریت مصرف سوخت از طریق استفاده از کارت‌های سوخت شخصی، در هفته‌های آتی عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی انجام خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد