اونس طلا2315.47
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)42,500,000
نیم24,300,000
ربع15,300,000

سکه امروز هم گران می شود؟

انتشار خبر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق در عصر روز دوشنبه با تشدید ریسک‌های سیاسی در بازار، موجب احساسی شدن رفتار سکه‌بازان شد.

به گزارش سایت طلا ،روز گذشته بازار سکه شاهد یکه‌تازی جناح افزایشی بود. آنطور که شواهد نشان می‌دهد قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه طلا و جواهر تا سطح ۴۲ میلیون تومان بالا رفت.

اما چه اتفاقی افتاد که کفه ترازوی جناح افزایشی بازار سکه سنگین شد؟ در همین رابطه کشتی‌آرای کارشناس بازار طلا گفت: «دو عامل مهم در تعیین قیمت طلا و سکه؛ نرخ دلار و انس جهانی هستند که هر دو عامل در حال حاضر افزایش قیمت داشتند.»

از سوی دیگر انتشار خبر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق در عصر روز دوشنبه با تشدید ریسک‌های سیاسی در بازار موجب احساسی شدن رفتار سکه‌بازان شد.

گروهی از سکه‌بازان در معاملات پشت خطی سه‌شنبه می‌گفتند احتمالا قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه مانند روز سه‌شنبه به دلیل نوسانات بازار طلای جهانی مسیر رشد را ادامه خواهد داد.

گفتنی است قیمت اونس طلا با افزایش سطح تنش‌ها در خاورمیانه در حدود ۲۲۸۸ دلار قرار دارد که نسبت به روز قبل رشد تقریبا ۳۵ دلاری را تجربه کرده است. با این حال برخی دیگر می‌گویند که افزایش قیمت‌ها هیجانی بوده و با فروکش کردن اخبار منفی و بازگشت کامل معامله‌گران به بازار احتمالا قیمت‌ها از فاز صعود فاصله خواهد گرفت.

تکنیکالیست‌ها معتقدند در شرایط کنونی در صورتی که طلا و دلار به بازار سکه سیگنال صعودی ارسال کنند، احتمال تداوم نوسان سکه وجود دارد.

به عقیده آنها اگر سکه امروز بالای ۴۲ میلیون میلیون تومان ماندگار شود، احتمال رسیدن آن به پله دوم و پنجم کانال یاد شده وجود دارد. از سوی دیگر با فروکش کردن تب هیجان ممکن است سکه ریزش قابل توجهی را ثبت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد