اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصمیم ایران برای گسترش روابط با کشورها در چهارچوب منافع مشترک است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در سال جدید هم تصمیم دارد با کشورهایی که مایل هستند در چهارچوب منافع مشترک و احترام متقابل روابطشان را با ایران توسعه دهند این روابط را گسترش دهد.

به گزارش سایت طلا،«ناصر کنعانی» در دهمین آیین تکریم پرچم به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت بزرگ ایران که در پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی ایران با تمام وجود در میادین و شهرها و روستاها با حرکت انقلابی خود نقش آفرینی کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت رهبری امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به پیروزی رساندند و در همین به فاصله حدود ۵۰ روز از پیروزی انقلاب پرشکوه ایران با حضور در اولین رأی گیری و رفراندوم و مشارکت در پای صندوق‌های رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام سیاسی کشور رأی دادند.

کنعانی اظهار داشت: ما مفتخریم که در ۴۵ سال گذشته ملت ایران صفحات درخشانی در تاریخ رقم زده و دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در میادین مختلف بر کسی پوشیده نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در آیین تکریم پرچم در روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمامی اقوام و اصناف کشور آمادگی و عزم مشترک دارند تا در تداوم اهتزاز پرچم ایران شانه به شانه هم ایفای نقش کنند.

کنعانی همچنین بیان کرد: ما ۴۵ سال پرشکوه را پشت سر گذاشتیم و سال ۱۴۰۲ هم سال پر رونقی در مناسبات و روابط خارجی جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: ایران در سال جدید هم تصمیم دارد با کشورهایی که مایل هستند در چهارچوب منافع مشترک و احترام متقابل روابطشان را با ایران توسعه دهند این روابط را گسترش دهد.

کنعانی در پایان با اشاره به اوضاع وخامت بار انسانی در غزه گفت: ما روزهای سختی را برای فلسطین شاهد هستیم و این یک مسوولیت بین المللی برای همه ملت‌ها و دولت‌ها است که ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در فلسطین را متوقف کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد