اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

رزرو هتل داریوش کیش در دی ماه

رزرو یک هتل خوب لذت سفر را دوچندان خواهد کرد به همین دلیل بسیاری از مسافران هتل‌های لوکس و پنج ستاره را به اقامتگاه‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

رزرو یک هتل خوب لذت سفر را دوچندان خواهد کرد به همین دلیل بسیاری از مسافران هتل‌های لوکس و پنج ستاره را به اقامتگاه‌های دیگر ترجیح می‌دهند. تعداد هتل‌های لوکس در جزیره کیش بسیار زیاد است؛ بااین‌حال هتل پنج ستاره داریوش با همه آن‌ها فرق می‌کند. این هتل خدمات رفاهی کاملی را برای مسافرانش فراهم کرده است.

همچنین همه امکانات موردنیاز برای اقامت چند روزه در جزیره کیش در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل وجود دارد. اگر هنوز هم درباره رزرو هتل داریوش کیش علی بابا تردید دارید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید. ما در ادامه قصد داریم بیش‌تر درباره این هتل مجلل و ویژگی‌های منحصربه‌فردش صحبت کنیم.

با امکانات هتل داریوش کیش بیش‌تر آشنا شوید

هتل داریوش یک هتل پنج ستاره در قسمت شمال شرقی جزیره کیش است. این هتل در سه‌طبقه ساخته شده و 190 واحد اقامتی مختلف دارد. همچنین اگرچه بیش از دو دهه از آغاز فعالیت‌های این هتل به‌عنوان یک هتل پنج ستاره می‌گذرد اما هنوز هم این هتل جزو محبوب‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های کیش به‌حساب می‌آید.

هتل داریوش انتخاب اول بسیاری از مسافرانی است که دوست دارند در یک هتل لوکس با سرویس‌دهی عالی اقامت داشته باشند. جالب است بدانید که نمای این هتل بر اساس معماری تخت جمشید، آپادانا و پاسارگاد طراحی و ساخته شده؛ درحالی‌که اتاق‌ها و سوئیت‌ها دکوراسیون مدرن و امروزی دارند. از دیگر ویژگی‌های هتل می‌توان به تنوع اتاق‌ها، سوئیت‌ها، رستوران‌های مختلف، امکانات ورزشی، زمین‌های بازی متعدد و... اشاره کرد.

رستوران‌های هتل داریوش

آپادانا و پاسارگاد دو رستورانی هستند که در هتل داریوش قرار دارند. رستوران پاسارگاد در طبقه همکف هتل قرار گرفته و جزو یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید هر روز از ساعت یک بعدازظهر تا 12 شب در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را سفارش دهید.

کیفیت بالای غذا، فضای بسیار زیبا و متفاوت و برخورد رضایت‌بخش کارکنان از دیگر ویژگی‌هایی هستند که مشتریان رستوران پاسارگاد به آن‌ها اشاره‌ کرده‌اند. رستوران آپادانا هم یک رستوران سنتی است که در هتل داریوش قرار دارد و می‌تواند انتخاب خوبی برای صرف غذا با دوستان و اعضای خانواده باشد.

این رستوران با فضای متفاوتش توانسته طرفداران زیادی به دست بیاورد. برای طراحی دکوراسیون رستوران آپادانا از درختان نخل، حوضچه‌های آب و گلدان‌های متعددی استفاده شده است. همچنین منوی رستوران آپادانا تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای ناهار یا شام سفارش دهید.

کافه‌های هتل

سه کافه در هتل داریوش کیش وجود دارد. اولین کافه در لابی هتل قرار گرفته و محل مناسبی برای وقت‌گذرانی با دوستان و هم‌سفرانتان است. همچنین منوی کافه لابی هم متنوع بوده و شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم را در این کافه سفارش دهید. کافه کنار استخر هتل هم که به کافه استخر مشهور است، یک کافی‌شاپ لوکس محسوب می‌شود.

شما می‌توانید مهمانی‌های کوچک خانوادگی‌تان را در این کافه برگزار کنید. کافه لانج آخرین کافه هتل است که در طبقه همکف قرار دارد. در این کافی‌شاپ میان وعده‌ها و عصرانه‌های خوش‌طعمی سرو می‌شود. شما می‌توانید در طول اقامتتان از خدمات و سرویس‌های این سه کافی‌شاپ با پرداخت هزینه استفاده کنید.

امکانات ورزشی

اگر اهل ورزش هستید نباید در رزرو هتل داریوش کیش علی بابا تردید کنید. بدون شک هتل داریوش کیش متنوع‌ترین و بهترین امکانات ورزشی را برای مسافرانش فراهم کرده است. شما در این هتل می‌توانید پینت بال بازی کنید یا از امکانات سالن بیلیارد لذت ببرید. باشگاه بدن‌سازی هم برای علاقمندان به این ورزش انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

سالن اسپا، استخر روباز و زمین تنیس از دیگر امکانات ورزشی هتل داریوش هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در طول اقامتتان در هتل داریوش از ماساژ تایلندی غافل نشوید. همچنین اگر از تجربه‌های تازه خوشتان می‌آید، فیش پدیکور را هم امتحان کنید. در فیش پدیکور ماهی‌ها روی پاهایتان حرکت می‌کنند تا خستگی از بدنتان بیرون برود و پاهایی نرم و لطیف داشته باشید.

سایر خدمات هتل داریوش

در هتل پنج ستاره داریوش هر چیزی که نیاز داشته باشید وجود دارد. فرقی نمی‌کند که دی‌ماه یا تابستان را برای اقامت در این هتل انتخاب کرده باشید زیرا در هر صورت امکانات و خدمات متنوع این هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به‌جز امکاناتی که در بخش‌های قبلی به آن‌ها اشاره کردیم؛ مسافران این هتل در طول اقامتشان از خدماتی مانند لاندری، سرویس روم 24 ساعته، گیم‌نت، کافی‌نت، خدمات ویژه معلولین، خدمات تور، خدمات پزشکی و... نیز بهره‌مند خواهند شد.

هتل داریوش کیش کجاست؟

هتل داریوش در میدان داریوش قرار دارد. این هتل در نزدیکی دریا ساخته شده است و شما می‌توانید به‌راحتی با کمی پیاده‌روی به ساحل دسترسی داشته باشید. علاوه بر این برخی از مرکز خریدهای معروف کیش مانند رویال مال و کیش مال در فاصله یک کیلومتری تا هتل قرار دارند. پارک هنگام، پارک مرجان و کوه نور هم از دیگر دیدنی‌های اطراف هتل هستند که شما با تاکسی در کم‌تر از پنج دقیقه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بهترین هتل کیش را رزرو کنید

رزرو هتل داریوش کیش علی بابا بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در وقت و پولشان صرفه‌جویی کنند. شما می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن علی بابا اتاق‌های هتل داریوش را با تخفیف‌های بسیاری خوبی برای دی‌ماه رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته، امکان رزرو هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز و ارائه تخفیف‌های بی‌نظیر برخی از ویژگی‌های مجموعه علی بابا هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد