اونس طلا2337.71
مظنه15,101,000
18 گرم3,486,000
ارزش سکه34,022,553
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,400,000
ربع14,800,000

قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح تاریخی !

قیمت طلای جهانی در معاملات امروز به شدت افزایش یافت و نزدیک به بالاترین حد روزانه بود و به رکوردهای اخیر نزدیک می شود.اگرچه طلا در حال پایان دادن به یک هفته معاملاتی کوتاه مدت است، اما هفته آینده خطرات جدیدی را به همراه خواهد داشت. تقویم اقتصادی هفته آینده بر بازار کار ایالات متحده متمرکز خواهد شد

به گزارش سایت طلا،قیمت طلای جهانی در معاملات امروز به شدت افزایش یافت و نزدیک به بالاترین حد روزانه بود و به رکوردهای اخیر نزدیک می شود.

طلای ژوئن آخرین بار با 27.10 دلار افزایش به 2239.90 دلار رسید. نقره ماه می آخرین بار با 0.198 دلار افزایش به 24.95 دلار رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 40 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به 2232 دلار رسید.

بازار طلا همچنان به یک بازار غیرقابل توقف ادامه می دهد، زیرا این ماه و سه ماهه نزدیک به بالاترین رکورد، کاملاً بالای 2200 دلار در هر اونس بسته می شود.

تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که عملکرد طلا در روز پنج‌شنبه، که یک هفته معاملاتی کوتاه‌تر را در آستانه آخر هفته طولانی عید پاک به پایان می‌رساند، در مقایسه با شاخص دلار آمریکا که نزدیک به بالاترین سطح شش هفته‌ای بالای 104 واحد معامله می‌شود، چشمگیرتر است.

قیمت طلا آخرین بار با 2.7 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته به 2241 دلار در هر اونس معامله شد. برای ماه، طلا 9 درصد و برای سه ماهه، فلز گرانبها 8 درصد افزایش یافته است.

هجوم بیشتر طلا به قلمرو آسمان آبی نیز جلوتر از داده های مهم تورم است. اگرچه بازارها برای عید پاک تعطیل هستند، اما تعطیلات دولتی به رسمیت شناخته نشده است، بنابراین دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده، شاخص هزینه های مصرف شخصی (PCE) خود را منتشر خواهد کرد.

بر اساس برآوردهای اجماع، اقتصاددانان انتظار دارند تورم در ماه فوریه 0.3 درصد افزایش یابد. برخی از تحلیلگران گفته اند که طلا در حال جذب شتاب جدید است زیرا تورم کمتر از آنچه بود تهدید می کند. هفته گذشته فدرال رزرو اعلام کرد که همچنان به دنبال کاهش سه کاهش نرخ بهره سال جاری است، حتی با وجود اینکه تورم را بالاتر از هدف 2 درصد خود نگه می دارد.

این یک برنامه بسیار شلوغ برای انتشار داده های ایالات متحده در روز پنجشنبه بود، اما هیچ یک از داده ها حاوی شگفتی بزرگ نبود و بازارها هیچ واکنش عمده ای نشان ندادند. بازارهای ایالات متحده جمعه به دلیل تعطیلات جمعه خوب تعطیل هستند، اما درآمد و هزینه های شخصی، از جمله داده های تورم PCE، در آن روز منتشر خواهد شد.

امروز آخرین روز معاملاتی هفته، ماه و سه ماهه ایالات متحده است که از دیدگاه نمودار فنی، آن را به یک روز معاملاتی مهم تبدیل می کند. طلا امروز با بسته شدن قیمت هفتگی، ماهانه و سه ماهه بسیار صعودی و همچنین در بازارهای آتی رکورد بسته است.

شاخص های سهام ایالات متحده در اواسط روز مختلط هستند. شاخص های سهام ایالات متحده به روند صعودی آهسته و پیوسته خود ادامه می دهند و به رکوردهای اخیر خود نزدیک می شوند.

بلومبرگ گزارش داد، کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت داده های قوی تر از انتظارات اخیر در ایالات متحده "ناامید کننده" است و گفت که او می خواهد قبل از کاهش "حداقل چند ماه آمار تورم بهتر" را ببیند. والر گفت: «از نظر من، مناسب است که تعداد کلی کاهش نرخ‌ها را کاهش دهیم یا در پاسخ به داده‌های اخیر آنها را بیشتر به آینده سوق دهیم».

بازارهای خارجی کلیدی امروز شاخص دلار آمریکا را اندکی بالاتر می بینند اما نسبت به بالاترین روزانه کاهش یافته است. بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر به حدود 4.2 درصد رسیده است.

در عین حال، برخی تحلیلگران خاطرنشان می کنند که دلار آمریکا در حال از دست دادن تسلط خود بر بازار طلا است زیرا بدهی های دولت ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.

اگرچه طلا در حال پایان دادن به یک هفته معاملاتی کوتاه مدت است، اما هفته آینده خطرات جدیدی را به همراه خواهد داشت.

تقویم اقتصادی هفته آینده بر بازار کار ایالات متحده متمرکز خواهد شد و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه مارس در روز جمعه به عنوان برجسته‌ترین بخش آن خواهد بود.

این هفته همچنین دارای ترکیبی قوی از سخنرانان بانک مرکزی از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو است که در انجمن تجارت، دولت و جامعه استنفورد سخنرانی خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد