اونس طلا2337.71
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

راهنمای گردش در جاهای دیدنی بهشهر

بهشهر شهری در مازندران در ایران است. این شهر در ساحل دریای خزر و در دامنه البرز قرار دارد و تقریبا 40 کیلومتر از ساری فاصله دارد.

بهشهر شهری در مازندران در ایران است. این شهر در ساحل دریای خزر و در دامنه البرز قرار دارد و تقریبا 40 کیلومتر از ساری فاصله دارد. بهشهر مکان‌های تاریخی بسیاری از جمله عباس‌آباد خانه شاه عباس اول ایران، کاخ چشمه عمارت، باغ شاه و بسیاری از جاذبه‌ها و دیدنی‌های دیگر است. این شهر فوق‌العاده جذاب به سرسبزی و زیبایی شهرت دارد. همچنین اهمیت تاریخی بهشهر آن را به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تبدیل کرده است.

جاذبه جاده‌ای بهشهر مسافران زیادی را به این منطقه دعوت می‌کند. جاده‌های این مسیر از میان جنگل به کوه منتهی می‌شود و خود همان هم برای مسافران و دوستداران طبیعت فرصتی بی‌نظیر است. در منطقه توریستی عباس‌آباد، جنگل دریاچه‌ای را احاطه کرده است که در وسط آن قلعه‌ای نیمه‌ویران قرار دارد. این قلعه زمانی متعلق به شاه عباس بوده است. در این مقاله برخی از جاهای دیدنی بهشهر مانند نمک‌آبرود، باغ عباس‌آباد بهشهر و... را معرفی می‌کنیم.

سفر به بهشهر

شهر زیبای بهشهر یکی از شهرهای معروف برای گردشگرانم و مسافران است. جاهای دیدنی بهشهر زیاد هستند و کافی است کمی درباره آن‌ها تحقیق کنید. بهشهر خانه بسیاری از چهره‌های مشهور ایرانی از بازیگران تا چهره‌های سیاسی است. هرساله افراد مشهور صنعت سرگرمی ایران در مراسمی در بهشهر گرد هم می‌آیند و به مجریان جایزه می‌دهند. باغ عباس‌آباد بهشهر و جاده‌های زیبای بهشهر فرصتی هستند که شما بتوانید از شلوغی‌ها و آلودگی‌های شهرهای بزرگ و صنعتی فاصله بگیرید. سری به نمک آبرود بزنید و با تماشای زیبایی‌های طبیعی بهشهر آرامش واقعی را همراه دوستان یا اعضای خانواده خود تجربه کنید.

بهشهر در شرق استان مازندران و در ارتفاع 20‌متری از سطح دریا واقع شده است. این شهرستان از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته‌کوه‌های البرز و استان سمنان، از شرق به استان گلستان و از غرب به شهرستان نکا منتهی می‌شود. بهشهر دو منطقه کوهستانی در جنوب و جلگه‌ای در شمال دارد.

باغ عباس‌آباد بهشهر

یکی از جاهای دیدنی بهشهر که طرف‌داران زیادی دارد، باغ عباس‌آباد است. مجموعه تاریخی عباس‌آباد یکی از بناهای تاریخی استان مازندران به شمار می‌رود. باغ عباس‌آباد در نه‌کیلومتری شهرستان بهشهر و در حاشیه رشته‌کوه‌های البرز و در میان جنگل‌های انبوه قرار دارد. این مجموعه یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین باغ‌های تاریخی ایران به شمار می‌رود که به‌عنوان یکی از باغ‌های ایرانی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

بازدید از این مجموعه فرصت خوبی برای اعضای خانواده است تا وارد آنجا شوند و اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند. مواظب کودکان کوچک و معلولان نزدیک دریاچه باشید. به یاد داشته باشید که در تابستان رطوبت بسیار زیادی در هوای این منطقه وجود دارد و برای آن آماده باشید. از زیبایی‌ها لذت ببرید و طبیعت را تمیز و آرام نگه دارید. ابتدای صبح برای حرکت از آنجا و بازگشت در اواخر ظهر زمان مناسبی است. یک قهوه خوب درست کنید و برای ناهار کباب‌کوبیده ایرانی با دوغ ایرانی میل کنید. ماهیگیری، بدمینتون و والیبال هم می‌توانند تفریحات خوبی باشند.

نمک آبرود

نمک آبرود بخش مرکزی شهرستان چالوس در استان مازندران ایران است. نمک آبرود یک شهر توریستی است که پذیرای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان است. این محل زیبا دو خط تله‌کابین دارد که از جاذبه‌های معروف نمک آبرود است. این تفرجگاه دقیقا در 12کیلومتری شهرستان چالوس به دو بخش مسکونی و توریستی تقسیم می‌شود. بخش مسکونی هشت محله دارد که برای جمعیت توریستی تا زیادی نفر طراحی شده است.

حدود 200 هکتار پارک بنفشه و جعبه درخت این منطقه را بسیار دیدنی کرده است. علاوه بر این، مادوبان- جنگل انبوه منظره بسیار جذابی دارد که نباید آن را از دست بدهید. در بین شهرهای ساحلی رامسر و نوشهر، رشته‌کوه‌های البرز به معنای واقعی کلمه به دریای خزر وصل می‌شود. در برخی نقاط فاصله کوه تا دریا فقط یک کیلومتر است.

این کوه‌های ساحلی معمولا حدود 1000 متر ارتفاع دارند. مجاورت آنها با دریای خزر یک حمام بخار مجازی در دامنه شمالی و دشت ساحلی آنها ایجاد می‌کند. شیب‌های تند گل‌آلود و لغزنده همراه جنگل‌های انبوه موانع زیادی را برای کسانی که مایل به صعود به این قله هستند ایجاد کرده است.

سخن آخر

شهرستان بهشهر در شرق استان و شمال دریای خزر واقع شده است. این منطقه آب‌و‌هوای معتدل و مرطوبی دارد. این شهر در دامنه شمالی رشته‌کوه البرز است. مسافران زیادی از شهرهای مختلف به بهشهر می‌روند تا روزهای خوبی را تجربه کنند. فاصله تهران تا بهشهر هم مناسب است و همین موضوع این شهر را برای تهرانی‌ها جذاب کرده است. در این مقاله برخی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های شهر بهشهر را نام بردیم. بهشهر زیبایی‌های دیدنی زیادی دارد و بهتر است قبل از سفر، درباره آن‌ها تحقیق کنید و وضعیت آب‌و‌هوا را در روزهای سفرتان ببینید. حتما برای سفر خود به بهشهر برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و از همه لحظات سفر خود به این منطقه زیبا لذت ببرید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد