اونس طلا2337.71
مظنه15,161,000
18 گرم3,499,900
ارزش سکه34,157,733
قدیم (بهار)38,700,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,600,000
ربع14,800,000

چشم انداز بلندمدت طلا همچنان قوی است

فدرال رزرو اگر از تعصب کاهشی چشم پوشی کند، برای دارایی های ریسک، از جمله طلا، وحشتناک خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،قیمت طلا در معاملات امروز با 8 دلار افزایشذ به 2162 دلار در لحظه تنظیم این خبر رسید.

پیش از پایان جلسه سیاست پولی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در بعدازظهر چهارشنبه که در آن بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برگزار شد، بازار تا کنون در این هفته فروکش کرده است. هیچ تغییری در سیاست فدرال رزرو انتظار نمی رود، اما مثل همیشه بازار بیانیه و فشار دهنده پاول را برای سرنخ هایی در مورد مسیر آینده و زمان بندی سیاست پولی تجزیه و تحلیل می کند.

بانک مرکزی انگلیس روز پنجشنبه نشست منظم سیاست پولی خود را برگزار می کند.

از طرفی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، گفت که اگر پیش‌بینی‌های بانک مرکزی اروپا تا ژوئن مطابقت داشته باشد، بانک مرکزی می‌تواند شروع به «بازگشت» نرخ‌های بهره کند.

بازارهای کلیدی خارجی امروز شاهد افزایش شاخص دلار آمریکا هستند.. بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر به 4.27 درصد رسیده است.

دیگر گزارش های اقتصادی ایالات متحده که قرار است امروز منتشر شود شامل بررسی هفتگی درخواست های وام مسکن MBA و گزارش هفتگی سهام انرژی مایع DOE است.

باب هابرکورن، کارگزار ارشد کالا در RJO Futures گفت که قیمت طلا حساسیت زیادی نسبت به داده های تورم قبل از FOMC نشان می دهد. او گفت کاهش قیمت در هفته گذشته در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه نشان می‌دهد که بازار نگران است که فدرال رزرو در مورد مسیر نرخ‌ها تجدید نظر کند.

آدام باتن، استراتژیست ارشد ارز گفت که تغییر فدرال رزرو به سمت خنثی تأثیر زیادی بر فلزات گرانبها و همچنین بازارهای گسترده تر خواهد داشت.

او گفت: «اگر فدرال رزرو از تعصب کاهشی چشم پوشی کند، برای دارایی های ریسک، از جمله طلا، وحشتناک خواهد بود. ترس واقعی در مورد تغییر فدرال رزرو به سمت بی طرفی وجود دارد، اما اتخاذ یک موضع خنثی می تواند یک تغییر واقعی بازی باشد.

باتن گفت که این کار به اعتبار خود بانک مرکزی نیز لطمه می زند، به همین دلیل او تردید دارد که آنها این کار را انجام دهند.

چشم انداز بلندمدت طلا همچنان قوی است

باتن گفت که علیرغم احتمال قوی عقب نشینی پس از اعلام FOMC و داده های همراه، فلز زرد در حال حاضر مسیر خود را برای آینده انتخاب کرده است. او گفت: «طلا قبلاً رأی داده است. "طلا شکسته شده است. از اینجا به بعد بازار طلای خرید و فروش پایین است. و چه فدرال رزرو باشد یا چیز دیگری، مگر اینکه یک تغییر دهنده واقعی بازی وجود داشته باشد، این بازی خواهد بود.»

باتن گفت که با توجه به اینکه فلز گرانبها هفته به هفته به بالاترین حد خود رسیده است در حالی که بیشتر سرمایه گذاران هنوز در حاشیه هستند، او چشم انداز طلا و همچنین نقره را دوست دارد.

او گفت: "این فقط یک تنظیم فوق العاده است." "شما همه چیز را برای یک حرکت تهاجمی و مداوم، از جمله چرخش دلار، آماده کرده اید. دلار همچنان به بالاترین حد خود نزدیک است و همچنین طلا.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد