اونس طلا2337.71
مظنه15,116,000
18 گرم3,489,500
ارزش سکه34,056,348
قدیم (بهار)38,800,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
گزارش آگهی

بولتن اقتصادی دلتا کالج؛ دستیاری قدرتمند برای معامله در فارکس

معامله در فارکس بدون داشتن بولتن اقتصادی دلتا کالج چند برابر سخت‌تر است.

معامله در فارکس بدون داشتن بولتن اقتصادی دلتا کالج چند برابر سخت‌تر است. شما برای اینکه بتوانید یک معامله پرسود داشته باشید، به اطلاعات بسیار زیادی نیاز دارید. باید تمام اخبار مرتبط با نماد مورد نظر خود را خوانده و تفسیر کرده باشید، باید جلسات اقتصادی آن را دنبال کرده باشید و در آخر تحلیل تکنیکال آن را به دقت و با ابزارهای مختلفی انجام داده باشید. انجام دادن همه این‌ها واقعا کار سختی است؛ برای اینکه بتوانید تمام‌شان را به دقت انجام دهید به یک تیم نیاز دارید. دقیقا به همین دلیل است که بولتن اقتصادی دلتا کالج یک دستیار قدرتمند برای شما محسوب می‌شود. این بولتن تمام داده‌های مورد نیازتان را جمع‌آوری کرده و به صورت یکجا در اختیارتان می‌گذرد. در ادامه با ویژگی‌های حیرت‌انگیز آن بیشتر آشنا شوید.

بولتن اقتصادی دلتا کالج چیست؟

بولتن اقتصادی یک هفته‌نامه آموزشی-تحلیلی است که هر یکشنبه منتشر می‌شود. علاوه‌بر مقالات تحلیلی و آموزشی، تقویم اقتصادی جلسات مهم هفته پیش رو و اخبار داغ و مهم هفته‌ گذشته نیز در آن منشتر می‌شود تا شما را به‌روز نگه دارد. با در اختیار داشتن این بولتن و پیگیری مقالات آموزشی آن، دیگر نیازی به گذراندن دوره‌های آموزشی تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال ندارید و به صورت ریشه‌ای مهم‌ترین مباحث این دو حوزه را یاد می‌گیرید. از طرفی دیگر، در بخش‌های تحلیلی این مقاله، به پیش‌بینی قیمتی نمودارهای مختلف (تکنیکال) و همچنین پیش‌بینی موضع‌گیری‌های بانک‌ها و افراد تاثیرگذار (فاندامنتال) نیز دسترسی خواهید داشت. بولتن اقتصادی دلتا کالج یک دستیار قدرتمند برای پوشش نیازهای همه جانبه شما در دنیای فارکس است.

بخش‌های مختلف بولتن دلتا کالج

در این بخش قصد داریم هر کدام از بخش‌های این بولتن را زیر ذره‌بین ببریم تا به صورت دقیق و شفاف با تمام ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. برای شروع به سراغ بخش‌های آموزشی و تحلیلی آن می‌رویم و سپس جداول شگفت‌انگیز آن را معرفی می‌کنیم.

۱- تحلیل تکنیکال با جزئیات دقیق

مهم‌ترین نمادها و جفت ارزهای بازار که محبوبیت عام و فراگیری دارند، در این بولتن مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند. در واقع در هر شماره از بولتن اقتصادی دلتا کالج تحلیل تکنیکال نمادهای محبوب در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به صورت نقطه‌ای و دقیق آن‌ها را معامله کنید. در این تحلیل‌ها هم نقطه ورود به معامله به شما داده می‌شود، هم نقطه خروج. علاوه‌براین، استاپ لاس و هدف‌های سود نیز به شما داده می‌شود تا بدون هیچ دغدغه‌ای و با کامل‌ترین اطلاعات معامله کنید.

با در اختیار داشتن این تحلیل‌‌های تکنیکال دقیق و نقطه‌ای، دیگر نیازی نیست ساعت‌ها زمان صرف کنید و با ابزارهای گوناگون به جان نمودارها بی‌افتید. کارشناسان و تریدرهای دلتا کالج قبلا این کار را برای تمام نمادهای محبوب انجام داده‌اند و نتیجه‌اش را در این بولتن در اختیار شما قرار می‌دهند.

۲- آموزش تحلیل تکنیکال

هر تریدر حرفه‌ای باید شیوه تحلیل نموار نمادها را بلد باشد. شما به عنوان کسی که می‌خواهید از فارکس کسب درآمد کنید، باید بر مهارت تحلیل تکنیکال تسلط پیدا کنید تا هنگام انجام معامله، بهترین نقاط ورود و خروج را شناسایی کنید. همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، دوره‌های آموزشی تحلیل تکنیکال اکثرا هزینه‌های زیادی دارند و تازه همه آنچه را که باید آموزش نمی‌دهند. با دنبال کردن بولتن اقتصادی دلتا کالج دیگر نیازی به آن دوره‌ها ندارید. در این بولتن رایگان، تمام آموزش‌های اساسی و روش‌ها و تکنیک‌های پرکاربرد تکنیکال به شما آموزش داده می‌شود.

۳- آموزش فاندامنتال

تریدری که تحلیل فاندامنتال بلد نباشد، کارش در بازار فارکس زار است. در این بازار، قیمت تمام نمادها و جفت ارزها؛ تحت تاثیر اخبار، جلسات اقتصادی و داده‌های منتشر شده توسط بانک‌های مرکزی قرار دارد. اگر تحلیل فاندامنتال بلد نباشید نمی‌توانید پیش‌بینی درستی از تغییرات قیمتی بازار داشته باشید. از همین رو بخش بزرگی از بولتن اقتصادی دلتا کالج به آموزش فاندامنتال اختصاص دارد. در این بخش پرده از پیچیدگی‌های روابط گروه‌های اقتصادی و دولت‌ها و نحوه اثرگذاری‌شان روی قیمت نمادهای مختلف برداشته می‌شود. با دنبال کردن این بخش مهم‌ترین مباحث فاندامنتال دنیای فارکس را یاد می‌گیرید.

۴- چشم‌انداز فاندامنتال

در چشم‌انداز فاندامنتال که یکی از بخش‌های جذاب بولتن اقتصادی دلتا کالج است، پیش‌بینی‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که در مورد آینده جلسات اقتصادی و موضع‌گیری افراد و بانک‌های مرکزی است. در این بخش با ذکر دلیل می‌فهمید که احتمالا در جلسه‌های اقتصادی پیش رو، افراد و بانک‌ها چه موضع‌گیری‌ای خواهند داشت و به این شکل از اخبار جلو می‌زنید. با دانستن این مطالب شما می‌توانید از قبل همه‌چیز را برنامه‌ریزی کنید و استراتژی معاملاتی دقیق‌تری تنظیم کنید.

۵- اندیکاتورهای پرتکرار

هرچقدر از جنبه‌های تکنیکال بیشتری نمودار نماد مورد نظر خود را تحلیل کنید، نتیجه دقیق‌تر خواهد بود. وقتی نتیجه دقیق‌تر باشد طبیعتا با خیال راحت‌تری می‌توانید وارد معامله شوید و خیال‌تان از کسب سود راحت‌تر باشد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید برای افزایش دقت تحلیل تکنیکال بررسی کنید، سیگنالی است که اندیکاتورهای پرتکرار می‌دهند. در واقع شما باید ببینید که اندیکاتورهای محبوب و پراستفاده، در مورد نماد مورد نظر شما، سیگنال خرید می‌دهند یا فروش. به این ترتیب می‌توانید ابعاد تحلیل خود را گسترش دهید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

این که تک تک اندیکاتورهای پراستفاده را روی نمودار نماد مورد نظر اضافه کرده و نتیجه را بررسی کنید، کاری زمان‌بر است. تازه به فرض اینکه هیچ اشتباهی نداشته باشید و برداشت‌تان از داده‌های اندیکاتور دقیق باشد، باید زمان زیادی را صرف انجام این کار کنید. به جای صرف چنین زمان طولانی‌ای، توصیه می‌کنیم حتما از بخش جدول اندیکاتورهای بولتن اقتصادی دلتا کالج استفاده کنید. در این بخش سیگنال (خرید یا فروش) تمام اندیکاتورهای پرتکرار برای مهم‌ترین جفت ارزها ارائه شده است.

۶- همبستگی جفت ارزها

برخی جفت ارزها دارای همبستگی با یکدیگر هستند. به طور مثال جفت ارز یورو به دلار (EURUSD) و دلار به ین (USDJPY) به دلیل اینکه یک طرف هرکدامشان دلار آمریکا است، دارای همبستگی هستند. اما میزان هبستگی این جفت ارزها هر هفته تغییر می‌کند و دانستن آن می‌تواند به شما در معاملات‌تان کمک کند. در هر شماره از بولتن اقتصادی دلتا کالج، میزان دقیق همبستگی تمام جفت ارزها در قالب یک جدول به شما ارائه می‌شود.

۷- اخبار مهم و داغ

از آنجایی انجام معامله تمرکز بسیار بالایی می‌طلبد، گاهی ممکن است نرسید اخبار مهم را دنبال کنید و چند خبر اساسی را از دست بدهید. با در اختیار داشتن بولتن اقتصادی دلتا کالج دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید. شما می‌توانید تمام تمرکز خود را روی کارهای مهم‌تان بگذارید و این کار را به عهده بولتن بسپارید. در واقع، در این بولتن اقتصادی فارکس مهم‌ترین اخبار اقتصادی و سیاسی هفته گذشته منتشر می‌شود تا به صورت یکجا به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید.

حرف آخر: هم اطلاعات مهم دریافت کنید هم جایزه بگیرید

در این مقاله باهم دیدیم که بولتن اقتصادی دلتا کالج چه اطلاعات، گزارش‌ها، اخبار و داده‌های تحلیلی و آموزشی مهمی را در اختیار تریدها قرار می‌دهد. اطلاعات و داده‌هایی که برای انجام یک معامله موفق حتما به آن‌ها نیاز دارید. تنها چیزی که ناگفته ماند، جایزه دلاری بی‌نظیر این بولتن است که بدست آوردن آن هیچ زحمتی ندارد. در واقع فقط کافی‌ست یک جدول ساده را حل کنید و رمز آن را برای دلتا کالج ارسال کنید تا در این مسابقه شرکت داده شوید. پس دیگر معطل نکنید و همین حالا به سراغ این بولتن بروید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد