اونس طلا2337.71
مظنه14,951,000
18 گرم3,451,400
ارزش سکه33,684,603
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل الحدیده یمن

شرکت امنیت دریایی انگلیس «آمبری» از هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل استان الحدیده در غرب یمن خبر داد.

خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت امنیت دریایی انگلیس (امبری) اعلام کرد: یک نفتکش در فاصله ۸۸ مایلی شمال غرب الحدیده مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

امبری همچنین گزارش داد که در نتیجه این حمله، نفتکش مذکور دچار آسیب شده اما گزارش‌هایی از تلفات در میان خدمه آن گزارش نشده است.

صبح امروز نیز سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرده بود که یک کشتی تجاری در ۷۶ مایل دریایی غرب الحدیده هدف حمله موشکی قرار گرفته و دچار آسیب شده است.

تا بدین لحظه هیچ طرفی مسوولیت این حملات را به عهده نگرفته، اما برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این حمله توسط نیروهای مسلح یمن انجام شده است.

در همین راستا، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در جریان راهپیمایی عصر امروز در صنعا در حمایت از ملت فلسطین، بیانیه مهمی را صادر خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا، ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. درپی این اقدام کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به هدف مشروعی برای نیروهای مسلح یمن تبدیل شدند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد