اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات اولین جلسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران + عکس

عصر روز گذشته احکام اعضای کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران توسط حمیدرضا رستگار رئیس این اتاق اعطاء شد.

به گزارش سایت طلا،عصر روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه احکام اعضای کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران توسط حمیدرضا رستگار رئیس این اتاق اعطاء شد.

بر این اساس، نادر بذرافشان به عنوان رئیس ، حمیدرضا نیکخواه، میرمحمد پوراقدم شربیانی، محمدرضا نوری‌زاده و مهدی معلمی به عنوان اعضای کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران از سوی حمیدرضا رستگار منصوب شدند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت:در ماه گذشته به تشخیص اتاق اصناف تهران با توجه به مشکلات حوزه صنعت طلا و جواهر تصمیم به ایجاد کارگروه تخصصی طلا،جواهر،نقره شد و روز گذشته در محل اتاق اصناف تهران با حضور ریاست و هیات مدیره اتاق اصناف احکام این کارگروه داده شد.

در این جلسه پیرامون مشکلات سامانه جامع تجارت و مشکلات مالیاتی و پیگیری های لازم با توجه به روزهای پایانی سال انجام شد و گزارشی از طرف رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره جلسات متعددی که در یک ماهه گذشته انجام شده بود و همچنین جزئیات دیدار با معاون اول رئیس جمهور و قول دکتر مخبر نسبت به رفع مشکل سامانه جامع تجارت اعلام شد.

وی گفت: همچنین مقرر شد این کارگروه تخصصی در رابطه با ابطال کد آیسیک طلای دست دوم هر چه زودتر از طریق مراجع قانونی و اتاق اصناف تهران اقدامات لازم را انجام دهند زیرا فروش طلای دست دوم آسیب جدی به صنعت طلا در سالهای گذشته وارد کرده است.

در این جلسه همچنین دکتر رستگار رئیس اتاق اصناف تهران با بیان لزوم کار برای مردم گفت: هدف از تشکیل این کارگروه کارگشایی در صنف طلا و جواهر و موفقیت و رشد این صنعت است.

بذرافشان در پایان ضمن بیان تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره اتاق اصناف تهران، به ویژه آقای دکتر رستگار بر انسجام و هماهنگی این کارگروه تاکید و تصریح کرد با توجه به اینکه این کارگروه نماینده واقعی همه اعضای صنف و صنعت طلا و جواهر کشور می‌باشد، مشکلات و معضلات این صنف به صورت واقعی پیگیری و رفع خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد