اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش ادامه دار قیمت طلا و سکه / پیش بینی بازار طلا فردا 22 اسفند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب سکه را با 250 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 950 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در معاملات امروز قیمت اونس جهانی بدون تغییر 2178 دلار ثابت ماند اما در ایران قیمت طلا و سکه از روز گذشته به دلیل کاهش تقاضا،روند نزولی نرخ ارز و خبر عرضه انواع سکه در مرکز مبادله کاهشی شده است و این خبر می تواند نقش مهمی در رابطه با کاهش قیمت ها داشته باشد اما باید دید شرایط عرضه، قیمت پایه بانک مرکزی و میزان استقبال به چه سمتی خواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد کاهش قیمت ها موقتی نباشد و با مدیریت بانک مرکزی در روزهای پایانی سال در رابطه با کاهش نرخ ارز و همچنین عرضه انواع سکه در مرکز مبادله با قیمت پایین تر از بازار قطعا کاهش قیمت ها ادامه دار خواهد بود .

بذرافشان حباب سکه را با 250 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 950 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت ها اکنون به ثبات نسبی رسیده است و بازارهای جهانی هم افزایش 10 روزه خود را طی کرده و به نظر نمی رسد نوسان زیادی داشته باشد و تا پایان هفته احتمالا قیمت ها در همین محدوده خواهد بود اما چنانچه تقاضا ،نرخ ارز و اونس جهانی نوسان داشته باشد قطعا شاهد تغییر قیمت ها خواهیم بود.

وی خاطر نشان ساخت با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال به سر می بریم هنوز هیچ رونق و تقاضایی در بازار وجود ندارد و متاسفانه شرایط بحرانی برای صنعت طلا و جواهر رقم خورده و واحدهای تولیدی تا توزیعی دچار آسیب مالی شده اند.

به گزارش سایت طلا،ششمین جلسه حراج سکه طلا در روز سه شنبه مورخ ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع ششمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 350 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 400 هزار تومان کاهش،قیمت نیم سکه با 300هزار تومان کاهش و ربع سکه با 300 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 4 هزار تومان کاهش نسبت به روزگذشته داد و ستد می شود.

قیمت طلا و سکه 21 اسفندماه 1402 در بازار ایران به شرح جدول زیر به تومان می باشد.

سکه بهار آزادی طرح جدید 36/400/000
سکه بهار ازادی طرح قدیم 34/300/000
سکه نیم بهار آزادی 20/500/000
سکه ربع بهار آزادی 13/100/000
سکه گرمی 6/500/000
مظنه تهران 13/440/000
هر گرم طلای ۱۸ عیار 3/102/700
اونس جهانی 2178
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد