اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط پلیس برای فعالیت رستوران‌ها در نوروز

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه مبلغ جرایم رانندگی به هیچ عنوان بازدارنده نیست و باید افزایش پیدا کند شرط فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروزی و سفرهای نوروز را بیان کرد.

به گزارش سایت طلا،سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار طرح نوروزی 1403 پلیس است.

وی با بیان اینکه 87 هزار نیرو در نوروز آماده باش هستند، افزود: افرادی که امسال در جاده برای خدمت به مردم حاضر می شوند با زبان روزه به مردم خدمت می‌کنند.

رادان گفت: نکته مهم این است که در برابر همه خدمت گزاری‌ها کمترین توقع انجام تکلیف است و آن تکلیف هم چیزی جز رعایت قوانین و مقررات رانندگی نیست.

رئیس پلیس کشور گفت: کمتر از 10 درصد رانندگان اقدام به تخلفات رانندگی می‌کنند و معمولا این 10 درصد هستند که سوانح و حوادث را رقم می‌زنند و اراده خود را به بیش از 90 درصد افرادی که قوانین را رعایت می‌کنند تحمیل می‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه‌های تخلف به هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف، جری و خودخواه کرده است.

رادان گفت: رستوران‌های بین راهی و شهرهای مسافر پذیر با شرایط خاص می توانند به مردم خدمات ارائه دهند اما از مردم درخواست می کنیم که اقدام به روزه خواری نکنند و ملاحظه روزه داران را کنند.

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد