اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

محدوده مهم قیمت دلار کجاست؟

به عقیده تحلیلگران فنی زیر بازار خالی است و قیمت دلار کشش اصلاح را دارد. در واقع این دسته خرید دلار در محدوده فعلی را پرریسک می‌دانند. در مقابل گروهی معتقدند تقاضای دلار برای نوروز همچنان در بازار است و قیمت دلار اصلاح آن‌چنانی نخواهد داست.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار همچنان زیر سقف تاریخی در معامله است، با این حال قیمت طلای آبشده با افزایش انس در انتهای هفته با نوسان به بالای سقف تاریخی رفت و به سقف کانال صعودی خود رسید. قیمت دلار هرات طی هفته گذشته در عبور از کانال 60 هزار تومان ناکام ماند و با کاهش به کف کانال 59 هزار تومان رسید و در ادامه در همین کانال نوسان داد.

قیمت دلار هرات در پشت خط جمعه 59 هزار و 700 تومان شروع به کار کرد و در همین محدوده نوسان رنج زد. قیمت درهم امارات نیز بالای محدوده حمایتی 16 هزار و 300 تومان نوسان داد و این مرز برای قیمت حواله مهم است. اگر قیمت درهم در این هفته این مرز حمایتی را از دست بدهد قیمت دلار تهران می‌تواند وارد کانال 59 هزار تومان شود. نکته جالب توجه بازار در هفته گذشته قیمت دلار نقدی در تهران بود که مساوی و حتی بالاتر از قیمت دلار برآورد شده از درهم در معامله بود.

خبر فعالیت مجدد بانک ملی ایران در عراق مورد توجه معامله گران بود. بانک مرکزی عراق در نامه‌ای اعلام کرد که با توجه به تعهدات دوجانبه، تعلیق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور متوقف شد، تا فعالیت بانک ملی در این کشور از سر گرفته شود.

توییت عبدالناصر همتی نیز مورد بحث معامله‌گران بود. عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: قبلاً هشدار دادم؛ در شرایط ‎تورم ۴۰ درصدی با صِرف ادامه فروش ارز با نرخ‌های بسیار پائین‌تر از بازار، مهار نرخ ارز دشوار خواهد بود. اصرار بر تعیین نرخی ۵۰٪ کمتر از بازار در نیما، با تصور ‎نابازار بودن بازار آزاد، نرخ ارز را در مسیر غیرقابل برگشت قرار داده است!

به عقیده تحلیلگران فنی زیر بازار خالی است و قیمت دلار کشش اصلاح را دارد. در واقع این دسته خرید دلار در محدوده فعلی را پرریسک می‌دانند. در مقابل گروهی معتقدند تقاضای دلار برای نوروز همچنان در بازار است و قیمت دلار اصلاح آن‌چنانی نخواهد داست. محدوده حمایتی قیمت دلار هرات از لحاظ تکنیکال 59 هزار و 150 تومان تا 58 هزار و 800 تومان است که اگر از دست برود فشار فروش بیشتر خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد