اونس طلا2341.23
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,700,000
ربع14,700,000

قیمت انواع شیرینی برای شب عید اعلام شد

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران قیمت جدید انواع شیرینی خشک و تر برای عید سال 1403 را اعلام کرد.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران قیمت جدید انواع شیرینی خشک و تر برای عید سال 1403 را اعلام کرد.

رییس اتحادیه قنادان، شیرینی فروشان و کافه قنادی تهران قیمت جدید انواع شیرینی خشک و تر را علام کرد و گفت: قیمت فروش شیرینی شب عید و ایام نوروز تغییر نمی‌کند.

وی درباره وضعیت قیمت شیرینی شب عید و ایام نوروز افزود: با توجه به آزادسازی نرخ کالاهای اساسی همچون آرد و افزایش قیمت سایر مواد اولیه تولید کیک و شیرینی، هیچ قیمت‌گذاری دستوری برای شیرینی شب عید و ایام نوروز سال ۱۴۰۳ نداریم، اما مردم می‌توانند هرگونه گران‌فروشی را به اتحادیه و سازمان تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

بهره‌مند بر این باور است که قیمت شیرینی بر اساس کیفیت و رتبه‌بندی توسط قنادی‌ها تعیین می‌شود؛ اما انتظار می‌رود قنادان محصول باکیفیت را با قیمت‌های مناسب به دست مردم برسانند.

وی افزود: در صورتی که شهروندان در خصوص کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های تهران شکایتی داشته باشند، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ با اتحادیه قنادان یا شمار ۱۲۴ سازمان تعزیرات کشوری تماس بگیرند.

بررسی‌های میدانی از قنادی‌های سطح شهر نشان می‌دهد امسال قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر و خامه‌ای بر حسب کیفیت بین ۱۸۵ تا ۲۵۰ هزار تومان، شیرینی دانمارکی، زبان و پاپیونی بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان، کیک یزدی بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در شیرینی فروشی‌های درجه یک و دو به فروش می‌رسد.

سال گذشته برحسب کیفیت و درجه‌بندی قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر بین ۱۲۰ تا ۱۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی بین ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان، کیک یزدی بین ۷۰ تا ۸۵ هزار تومان، نارگیلی و گردویی بین از ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان، کشمشی و زبان بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد