اونس طلا2338.85
مظنه14,696,000
18 گرم3,392,500
ارزش سکه33,110,088
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000
گزارش آگهی

با هزینه تور کیش امسال به این کشورهای خارجی سفر کن

کیش را باید یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران دانست که مقصدی لاکچری است. طبیعتا قیمت تور کیش نسبت به سایر مقاصد گردشگری گران‌تر است. اما آیا می‌دانستید با پولی که برای تور کیش پرداخت می‌کنید می‌توانید یک سفر خارجی بروید؟

کیش را باید یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران دانست که مقصدی لاکچری است. طبیعتا قیمت تور کیش نسبت به سایر مقاصد گردشگری گران‌تر است. اما آیا می‌دانستید با پولی که برای تور کیش پرداخت می‌کنید می‌توانید یک سفر خارجی بروید؟

کیش را باید یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران دانست که مقصدی لاکچری است. طبیعتا قیمت تور کیش نسبت به سایر مقاصد گردشگری گران‌تر است. اما آیا می‌دانستید با پولی که برای تور کیش پرداخت می‌کنید می‌توانید یک سفر خارجی بروید. برای سفر به جزیره باید بسته زمان سفر، تعداد روزهای سفر، ستاره هتل، نوع زمینی و هوایی بودن سفر و... از 3 تا 17 میلیون تومان هزینه کنید. با این مبلغ می‌توانید به برخی مقاصد خارجی همچون وان، تفلیس، ایروان و حتی استانبول سفر کنید. در ادامه مقاصدی را که می‌توانید جایگزین سفر به کیش کنید، بررسی خواهیم کرد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به جای کیش برو شهر صورتی!

ارمنستان یکی از کشورهایی است که در نزدیکی ایران قرار دارد و سالانه ایرانیان زیادی آن را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. پایتخت این کشور یعنی ایروان به شهر صورتی مشهور شده است. در این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی برای بازدید وجود دارد. آب و هوای مطبوع این شهر در بهار باعث شده تا تور ارمنستان طرفداران زیادی پیدا کند. اگر هدفتان از سفر عوض کردن آب و هوا است، ارمنستان می‌تواند جایگزین خوبی به جای کیش باشد.

با 10 میلیون و 660 هزار تومان برو استانبول!

استانبول را باید یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی در میان ایرانیان دانست. این شهر هم به ایران نزدیک است و هم به‌عنوان یکی از تاریخی‌ترین شهرهای جهان که چندین امپراطوری را به خود دیده است. شاید با خودتان فکر کنید که برای سفر به این شهر خصوصا در ایام نوروز که های سیزن استانبول محسوب می‌شود و گردشگران زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند؛ باید پول زیادی پرداخت کنید اما اگر هنگام انتخاب فاکتورهای سفر که در بالا به آنها اشاره شد، گزینه‌های ارزان‌تر مثلا هاستل یا هتل 3 ستاره، سفر زمینی و... را انتخاب کنید؛ می‌توانید با حدود 11 میلیون تومان در نوروز به استانبول مسافرت کنید که این مبلغ تقریبا با هزینه یک مسافرت معمولی به کیش در همین زمان برابری می‌کند.

وان؛ یک مقصد خارجی ارزان برای سفر!

همه کسانی که به مسافرت علاقه دارند، وان را به‌عنوان یک مقصد خارجی ارزان می‌شناسند. شما می‌توانید در نوروز با پرداخت 5 میلیون و 390 هزار تومان می‌توانید به وان سفر کنید. این مبلغ با هزینه یک تور کیش با اقامت در یک هتل 3 ستاره برابری می‌کند. اگرچه شاید وان به اندازه جزیره کیش تفریحات متنوع نداشته باشد اما هم برای خرید کردن جای مناسبی است و هم جاذبه‌های طبیعی و تاریخی جذاب و فراوانی برای ارائه دارند. از آنجایی که فاصله این شهر تا ایران زیاد نیست معمولا مسافران ایرانی سفر زمینی وان را به تور هوایی ترجیح می‌دهند.

با 11 میلیون تومان بهشت را پیش خرید کن!

با پرداخت 11 میلیون و 490 هزار تومان می‌توانید تور گرجستان را رزرو کنید. این شهر تاریخی گرجستان از نظر آب و هوایی یکی از بهترین نقاط آسیا در نوروز است. در این شهر می‌‌توانید حمام‌های تاریخی را ببینید، در خیابان معروف روستاولی قدم بزنید و تاریخ جماهیر شوروری سابق را مرور کنید، قلعه ناریکالا را از نزدیک ببینید و در قطار کابلی تفلیس یک تفریح را امتحان کنید. گرجستان آب و هوای کوهستانی و سردی دارد ولی دیگر در ایام نوروز خود را از چنگال سرما نجات داده است و بنابراین یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر را باید تعطیلات عید دانست.

کیش یا آنتالیا؟ مساله این است؟

با هزینه کیش به آنتالیا به‌عنوان تفریحی‌ترین مقصد ترکیه هم می‌توانید سفر کنید. این شهر ساحلی هتل‌های فوق‌العاده‌ای با امکانات فراوان دارد و جایی برای تفریح کردن و ریلکس کردن محسوب می‌شود. حتی اگر علاقه‌ای به انجام تفریحات آبی ندارید، می‌توانید با قدم زدم و مدیتیشن در کنار سواحل آنتالیا، انرژی خوبی برای شروع سالتان جمع کنید تا پایان سال از این انرژی استفاده نمایید. شما می‌توانید با 12 میلیون تومان یک تور نوروزی آنتالیا، البته با امکانات معمولی رزرو نمایید. برای یک سفر معمولی به کیش هم باید همینقدر هزینه کنید. ماهیت هر دو مقصد تقریبا یکی است و فقط از نظر آب و هوا کمی با هم متفاوت هستند. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

یک تجربه جدید با 16 میلیون تومان!

اگر بخواهید یک سفر لوکس به کیش داشته باشید باید حداقل 17 میلیون تومان هزینه کنید با این پول می‌توانید به ترابزون ترکیه سفر کنید و مسافرت به یک مقصد جدید را تجربه نمایید. ترابزون یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که در کنار دریای سیاه قرار دارد. جدا از زیبایی‌هایی طبیعی و تاریخی، این شهر از نظر فرهنگی نیز جذاب است زیرا در جاده ابریشم قرار گرفته و برای قرن‌ها تقاطع ادیان، زبان‌ها و فرهنگ بوده است. در این ترابزون هم می‌توانید تفریح کنید اما نه به اندازه کیش که برای تفریح کردن لازم نیست از هتل خارج شوید.

در نوروز به کجا سفر کنیم؟

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای سفر است زیرا روزهای ابتدایی سال را همه تعطیل می‌کنند تا سال را در کنار خانواده آغاز کنند. بنابراین فرصت کافی برای سفر وجود دارد. مقاصد خارجی و داخلی زیادی برای مسافرت وجود دارد که در این مطلب چند تای آن را معرفی کردیم. اگر قصد سفر به کیش را دارید باید بدانید که می‌توانید این مقاصد را هم با همان هزینه جایگزین کیش کنید. اگر تصمیمتان را برای سفر گرفته‌اید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر مورد نظر خود را رزرو کنید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد