اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدام لاستیک ایرانی بهتر است؟ +رتبه بندی‌های بهترین لاستیک ایرانی

با توجه به ارزیابی و نظارت‌های کیفی که برای بررسی عملکرد لاستیک‌های خودرو صورت می‌گیرد، می‌توان بهترین لاستیک‌های ایرانی را معرفی کرد.

با توجه به ارزیابی و نظارت‌های کیفی که برای بررسی عملکرد لاستیک‌های خودرو صورت می‌گیرد، می‌توان بهترین لاستیک‌های ایرانی را معرفی کرد. انتخاب بهترین لاستیک‌ها بر اساس رضایتمندی مشتریان از شرکت‌های تولید کننده می‌تواند انجام شود.

معرفی بهترین لاستیک‌های ایرانی نیازمند بررسی و مقایسه شرکت‌های تولید کننده است. در این بخش، برخی از شرکت‌های تولید کننده لاستیک را بررسی خواهیم کرد.

رتبه بندی‌های بهترین لاستیک ایرانی

معمولاً، دارندگان خودرو با سوالات زیر مواجه می‌شوند: کدام برند لاستیک ایرانی بهتر است؟ بهترین لاستیک ایرانی کدام است؟ بهترین مارک لاستیک ایرانی کدام است؟ برای مقایسه کیفیت لاستیک‌های ایرانی باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ کدام لاستیک ایرانی کیفیت بالاتری دارد؟ بر اساس نظرسنجی‌ها که انجام شده است، افراد لاستیک‌های داخلی را انتخاب و خرید می‌کنند زیرا از نظر قیمت در مقایسه با نمونه های خارجی از قیمت پایین تری برخودار هستند.

یک لیست مشخص با درصدی از ارزیابی‌های مشتریان در دسترس است که به ترتیب کیفیت لاستیک‌های ایرانی را نشان می‌دهد:

تایر بارز: 74 درصد

کویر تایر: 10 درصد

یزد تایر: 6.5 درصد

ایران تایر: 5 درصد

تایر دنا: 4.5 درصد

شرکت لاستیک بارز

گروه صنعتی بارز به عنوان اولین کارخانه تولید تایر در ایران شناخته می‌شود. این گروه صنعتی از کیفیت و تکنولوژی بسیار بالا برای تولید لاستیک‌های خود استفاده می‌کند تا میزان رضایت مشتریان را افزایش دهد. به طور قطع می‌توان گروه صنعتی بارز را جزو بهترین تولیدکنندگان تایرهای ایرانی نام برد.

لاستیک دنا

از جمله شرکت‌های معتبر و با کیفیت در زمینه تولید لاستیک ایرانی، می‌توان به گروه لاستیک دنا اشاره کرد. این شرکت به صورت اختصاصی در تولید لاستیک‌های سنگین و نیمه سنگین فعالیت می‌کند. با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، شرکت‌های بسیاری توانسته‌اند با استفاده از تولیدات این شرکت، محصولات خود را در بازار عرضه کنند. بدین ترتیب، لاستیک دنا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین لاستیک‌های ایرانی معرفی کرد.

کویر تایر

در ادامه بهترین لاستیک‌های ایرانی، می‌توان شرکت کویر تایر و کویر را نام برد. این شرکت به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های تایر در صنعت، شهرت دارد. با توجه به افتخاراتی که در طول سال‌های فعالیت خود به دست آورده است، به عنوان یکی از بهترین تایرهای ایرانی شناخته می‌شود. همچنین، این شرکت علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، توجه و حفاظت از محیط زیست را نیز در نظر می‌گیرد.

لاستیک‌سازی گلدستون

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، با نام تجاری گلدستون، شناخته شده است و علیرغم سابقه تولید کمتر نسبت به شرکت‌های دیگر، در لیست بهترین تولیدکننده‌های لاستیک ایرانی قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت تایرهای با کیفیتی را برای بایاس وانتی، سنگین، کشاورزی و سواری تولید می‌کند.

لاستیک ایرانی یزد تایر

یزد تایر، با ۴۵ سال سابقه در تولید لاستیک ایرانی، یکی از شرکت‌های معتبر در این صنعت است. این شرکت از اطلاعات و فناوری شرکت ژاپنی IRC بهره‌برداری می‌کند و همکاری نزدیکی با وردشتاین هلند دارد. این همکاری با شرکت‌های معروف، باعث شده است که یزد تایر اولین تولیدکننده تایرهای مناسب برای سرعت‌های بیشتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت باشد.

لاستیک پیروزی (پارس تایر)

پارس تایر، به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی در صنعت تولید لاستیک، برای انواع ماشین‌های سبک و سنگین فعالیت می‌کند. تولیدات این شرکت به کشورهای حوضه خلیج فارس صادر می‌شود. در تولید لاستیک‌های خود، پارس تایر از اطلاعات و فناوری شرکت پیرلی ایتالیا استفاده می‌کند.

کیان تایر (لاستیک البرز)

کیان تایر، با همکاری شرکت گودریچ آمریکا، فعالیت خود را آغاز کرد و در طول زمان تغییر نام به لاستیک البرز داد. این تولیدکننده ایرانی، در تولید لاستیک‌های خود از دانش و اطلاعات تولیدکنندگان آمریکایی بهره‌برداری می‌کند.

ایران تایر

ایران تایر، به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی در صنعت تولید تیوب و تایر ایرانی، فعالیت می‌کند. ایران تایر همکاری‌هایی با یک کمپانی لاستیک‌سازی آمریکایی دارد.

ایران یاسا

ایران یاسا، در اواسط دهه ۵۰ شمسی، شروع به فعالیت نمود. این شرکت ایرانی، به عنوان بهترین تولیدکننده تایر برای ماشین‌های کشاورزی شناخته می‌شود. لاستیک‌های ایران یاسا بهترین انتخاب برای کشاورزان محسوب می‌شود.

تک تایر آذر

تک تایر آذر، در ابتدا در زمینه روکش‌گزاری لاستیک‌های فرسوده فعالیت می‌کرد. این موضوع باعث شد که این شرکت در بین رانندگان ماشین‌های سنگین و صنعتی محبوبیت پیدا کند. خرید روکش، که تایرهای این نوع ماشین‌ها بسیار گران قیمت هستند، هزینه را برای رانندگان و صاحبان این ماشین‌ها کاهش می‌دهد. در نهایت، اگر به دنبال بهترین گزینه از نظر هزینه برای تهیه تایرهای ایرانی هستید، تک تایر آذر بهترین انتخاب است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد