اونس طلا2337.71
مظنه15,116,000
18 گرم3,489,500
ارزش سکه34,056,348
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

قیمت طلا از این رقم بالاتر می رود!

طلا طی یک هفته گذشته به دنبال انتشار اطلاعات مربوط به ضعف تولید کارخانه‌ای در آمریکا و کاهش فشار قیمت‌ها بیش از 50 دلار افزایش قیمت داشته است.تحلیلگران عقیده دارند قیمت طلا می‌تواند از این رقم هم بالاتر رود

به گزارش سایت طلا،فلز زرد در روز دوشنبه به خاطر افزایش احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن افزایش یافته و به بالاترین رقم طی سه ماه گذشته رسید.تحلیلگران عقیده دارند قیمت طلا می‌تواند از این رقم هم بالاتر رود.

قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش به 2117 دلار رسید که بالاترین رقم از چهارم دسامبر را نشان می‌داد.

طلا طی یک هفته گذشته به دنبال انتشار اطلاعات مربوط به ضعف تولید کارخانه‌ای در آمریکا و کاهش فشار قیمت‌ها بیش از 50 دلار افزایش قیمت داشته است.

تحلیلگران عقیده دارند قیمت طلا می‌تواند از این رقم هم بالاتر رود. بازارها حالا 66 درصد احتمال می‌دهند فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه ژوئن پایین بیاورد. کاهش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را پایین آورده و تمایل برای خرید آن را افزایش می‌دهد.

سیاست بانک مرکزی آمریکا برای بالا بردن نرخ بهره جهت مهار تورم ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری را هم بالا برده و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گرانتر کرده بود.

انجمن بازار شمش لندن اعلام کرد معیار قیمت طلای لندن در حراج بعد از ظهر روز دوشنبه به بالاترین رقم تاریخ ۲۰۹۸ دلار و پنج سنت در هر اونس تروا رسید و از رکورد قبلی ۲۰۷۸ دلار و ۴۰ سنت که در ۲۸ دسامبر ثبت شده بود، فراتر رفت.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.04 درصد افزایش به 24 دلار رسید و پلاتین با یک کاهش 0.72 درصدی 892 دلار و 63 سنت معامله می‌شود.

تمرکز بازار بر دو روز شهادت پاول رئیس فدرال‌رزرو در کنگره در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه است. دیگر انتشارات اقتصادی این هفته که می‌تواند انتظارات کاهش نرخ را در ایالات‌متحده تغییر دهد، شامل داده‌های موسسه خدمات مدیریت عرضه و بررسی فرصت‌های شغلی و گردش کار در روز چهارشنبه و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه است.

داده‌های هفته گذشته نشان داد که تولیدات ایالات‌متحده در ماه فوریه کاهش بیشتری داشته و تورم به تدریج کاهش یافته است، در حالی که احساسات مصرف‌کننده ضعیف بوده است.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا اظهار کرد که فدرال رزرو تحت فشار فوری برای کاهش نرخ بهره با توجه به رونق اقتصادی و بازار کار نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد