اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قبل از عید گوشی بخریم یا بعد از عید؟ +قیمت جدید انواع گوشی در بازار

اگر قصد دارید تا قبل از عید گوشی بخرید، این گزارش را بخوانید.

به گزارش سایت طلا، اگر قصد دارید تا قبل از عید گوشی بخرید، این گزارش را بخوانید.

همانطور که نوسانات نرخ ارز بر قیمت دیگر کالاها اثر می‌گذارد، قیمت موبایل را نیز در بازار تکان می‌دهد. آنچه که کارشناسان و صاحب‌نظران می‌گویند این است که اگر قصد خرید کالایی را دارید بهتر است قبل از شروع سال جدید اقدام به خریدن آن کنید زیرا پیش‌بینی قیمت‌ها در سال آینده دشوارتر است و احتمال افزایش قیمت بیشتر از کاهش قیمت‌ها است. بنابراین، پیشنهاد ما نیز این است که پیش از عید نوروز گوشی مورد نظر خود را بخرید.

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (امروز 14 اسفند 1402) به شرح زیر است؛

قیمت گوشی‌های سامسونگ

خرید یک گوشی سامسونگ با کیفیت متوسط رو به بالا نیاز به بودجه‌ای بالغ بر 10 میلیون تومان است. مدل سامسونگ گلکسی A۵۴ ۵G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، 15 میلیون و 947 هزار تومان قیمت دارد. همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A۳۴ ۵G (SM-A۳۴۶E/DSN) با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به قیمت 10 میلیون و 698 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل گلکسی S۲۱ FE ۵G قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد. این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، 21 میلیون و 700 هزار تومان قیمت خورده است.

اگر نیاز به یک گوشی با قیمت بسیار ارزان را دارید مدل Galaxy M۱۳ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت می‌تواند گزینه خوبی باشد. قیمت این گوشی 5 میلیون و 600 هزار تومان است.

قیمت مدل‌های دیگر سامسونگ را در جدول زیر بخوانید؛

قیمت انواع گوشی‌های شیائومی

گوشی شیائومی مدل Redmi Note ۱۲ ۴G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، 8 میلیون و 390 هزار تومان قیمت دارد. همچنین، مدل با کیفیت Redmi Note ۱۱ Pro+ ۵G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت نیز به قیمت 12 میلیون و 399 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت از شیائومی با قیمت پایین‌تر هستید، مدل Redmi Note ۱۲ Pro (۲۲۰۹۱۱۶AG) با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. قیمت این موبایل 10 میلیون و 550 هزار تومان است.

شیائومی مدل Redmi ۱۰C با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد. قیمت این گوشی پنج میلیون و 500 هزار تومان است.

آخرین قیمت گوشی‌های آیفون

اگر قصد خرید گوشی آیفون تا پیش از شروع سال جدید را دارید در ادامه قیمت مدل‌های مختلف آیفون را بررسی کرده‌ایم.

مدل آیفون ۱۳ پرو نات اکتیو ZD/A تک سیم کارت با حافظه داخلی ۱ ترابایت و رم ۶ گیگابایت، در بازار آنلاین، 82 میلیون و 999 هزار تومان قیمت خورده است. اگر قصد خرید گوشی آیفون ساده را دارید می‌توانید با 38 میلیون و 260 هزار تومان آن را بخرید.

اگر دنبال خرید آیفون 12 هستید، قیمت گوشی موبایل اپل مدل iPhone ۱۲ Pro ZD/A نات اکتیو تک سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت 53 میلیون و 299 هزار تومان است.

برای خرید آیفون ۱۱ نات اکتیو ZP/A تک سیم کارت با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز باید نزدیک به 29 میلیون تومان هزینه کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد