اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار ارز و سکه منتظر دو اتفاق

به عقیده تحلیل‌گران فنی در چارت قیمت دلار بین محدوده 57 هزار و 700 تومان تا 58 هزار و 200 تومان گپ ایجاد شده است و از منظر آن‌ها کانال 57 هزار تومان برای قیمت دلار مهم است.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار برای بار سوم در روز شنبه 12 اسفند به سمت سقف تاریخی خود حرکت کرد اما از این مرز عقب نشست. قیمت دلار هرات که در پشت خط جمعه با نوسان به کانال 58 رسیده بود شنبه را در این کانال آغاز کرد. قیمت دلار هرات در روز شنبه با افزایش به سمت مقاومت 58 هزارو 800 تومان حرکت کرد و پس از شکست جعلی از این مرز عبور کرد و وارد کانال 59 هزار تومان شد. نوسان بازار ارز پس از نرخ دهی درهم امارات بیشتر شد و پس از کاهش در این بازار قیمت دلار با افت به کف 58 هزار تومان برگشت. در پشت خط شنبه قیمت دلار هرات 58 هزار و 380 تومان به کار خود پایان داد.

قیمت درهم امارات در 16 هزار و 240 تومان شروع به کار کرد و با افزایش تا مرز مقاومت 16 هزار و 320 تومان بالا رفت اما در ادامه با کاهش به زیر نرخ بازگشایی برگشت و در 16 هزار و 140 تومان بسته شد. قیمت دلار برآورد شده از درهم 59 هزار و 230 تومان است.

قیمت تتر روز شنبه را حوالی 58 هزار و 300 تومان آغاز کرده بود و با افزایش وارد کانال 59 هزار تومان شد. به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت تتر در روز یکشنبه بالای 59 هزار و 300 تومان تثبیت دهد می‌تواند با نوسان در بازار سقف جدیدی را به ثبت برساند.

با رسیدن قیمت‌ها در بازار ارز و سکه به سقف‌های مهم تاریخی، معامله‌گران چشم انتظار ارزپاشی و تزریق بازارساز بودند. آن‌ها تصور می‌کردند بازارساز با تزریق مانع از شکست سقف قیمت می‌شود. گروهی از معامله‌گران معتقد بودند افت قیمت درهم در نیمه دوم بازار به موجب تزریق بازارساز بوده است. از منظر تحلیل‌گران قیمت‌ها در ناحیه‌های احتیاطی بازار است و بازار هم از قبل منتظر دو اتفاق بوده پس بی‌گدار به آب نزنید. اتفاق اول عرضه ربع سکه در مرکز مبادله ارز و طلا است که از امروز آغاز می‌شود. آتش بس در جنگ غزه اتفاق دومی است که از منظر معامله‌گران می‌تواند در بازار ارز اثرگذار باشد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی در چارت قیمت دلار بین محدوده 57 هزار و 700 تومان تا 58 هزار و 200 تومان گپ ایجاد شده است و اگر قیمت در پایین مرز 57 هزار و 700 تومان تثبیت دهد می‌شود گفت دلار دست از صعود کشیده است. البته گروهی از تحلیل‌گران کانال 57 هزار تومان را کف مهم قیمت دلار می‌دانند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد