اونس طلا2338.95
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

جمهوریخواهان ۳ ایالت دیگر آمریکا نیز ترامپ را انتخاب کردند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از برتری در انتخابات درون حزبی ایالت میشیگان، دیشب (۱۲ اسفند) و همراه با ایالات میسوری و آیداهو، توانست در رای گیری انجمن‌های حزبی این ایالت مهم نیز به آسانی پیروز شود.

به گزارش سایت طلا از خبرگزاری رویترز، ترامپ در هر سه ایالت توانست نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و آخرین بازمانده رقبای جمهوریخواه خود را شکست دهد. رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا توانست در ایالت آیداهو ۱۰۰ درصد آرا، در ایالت میسوری ۸۴ درصد آرا و در ایالت میشیگان ۹۷ درصد آرا را به دست آورد.

ترامپ با پیروزی در ایالات آیووا، نیوهمپشایر، نوادا، کارولینای جنوبی، میشیگان، میسوری، آیداهو و جزایر ویرجین پیشتاز بلامنازع رقابت های درون حزبی برای تعیین نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است. هیلی به لطف حمایت‌های مالی مخالفان ترامپ کماکان به رقابت با وی ادامه می‌دهد.

برای این دور از انتخابات، جمهوری‌خواهان میشیگان یک نظام انتخاباتی ترکیبی ابداع کرده و انتخابات مقدماتی و رای‌گیری انجمن‌های حزبی را در دو هفته برگزار کردند.

ترامپ هفته پیش نیز به‌طور قانع در انتخابات مقدماتی پیروز شده بود.

در جریان انتخابات درون حزبی ۱۵ اسفند (سه شنبه بزرگ)، ایالات آلاباما، آلاسکا، آرکانزاس، کالیفرنیا، کلرادو، مین، ماساچوست، مینه سوتا، کارولینای شمالی، اکلاهما، تنسی، تگزاس، یوتا، ورمونت و ویرجینیا نامزد احزاب دموکرات و جمهوریخواه را انتخاب خواهند کرد.

صاحب نظران و تحلیلگران بر این باورند که ترامپ و بایدن بار دیگر نامزدهای برگزیده دو حزب اصلی آمریکا خواهند بود.

یافته های جدیدترین نظرسنجی های انتخابات ۲۰۲۴ نشان می دهد که ترامپ با اختلاف ۵ درصد بر بایدن برتری دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد