اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش فوری دایون Y7 ایلیا موتور ویژه اسفندماه آغاز شد+ قیمت

گروه خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید دایون Y7، شاسی بلند پرفروش این شرکت را با قیمت علی‌الحساب در اسفند 1402 اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا، گروه خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید دایون Y7، شاسی بلند پرفروش این شرکت را با قیمت علی‌الحساب در اسفند 1402 اعلام کرد.

شرکت ایلیا موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش شاسی بلند ۷ نفره این شرکت با نام دایون Y7 را با قیمت علی الحساب و پیش پرداخت مشخص اعلام کرد.

شرایط فروش جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند ۱۴۰۲

طبق بخشنامه جدید منتشر شده از سوی ایلیا خودرو، شاسی بلند ۷ نفره دایون Y7 با پیش پرداخت ۸۰۳ میلیون تومان عرضه می‌شود که قیمت نهایی آن با توجه به قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است گروه خودروسازی ایلیا به‌تازگی قیمت دایون وای 7 را با افزایشی ۳۴۴ میلیون تومانی نسبت به قبل ، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

به‌گفته ایلیا موتور، سود مشارکت در این طرح ۱۵ درصد، سود تاخیر ۲۷ درصد و سود انصراف ۹ درصد خواهد بود که همگی به‌صورت سالانه محاسبه می‌شوند. رنگ‌های قابل عرضه در این طرح سفید، مشکی و خاکستری خواهد بود و زمان تحویل نیز حداکثر ۱۲۰ روز کاری عنوان شده است.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت ایلیا موتور نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. شایان ذکر است ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. تمامی وجوه پرداختی نیز باید به نام و حساب بانکی صنایع خودروسازی ایلیا واریز شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد