اونس طلا2330.69
مظنه14,386,000
18 گرم3,321,000
ارزش سکه32,411,658
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

فوری؛ مدارس این شهرها فردا شنبه تعطیل شد

با توجه به برگزاری انتخابات و تمدید زمان رای‌گیری، مدارس سراسر کشور فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است و برخی کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، با توجه به برگزاری انتخابات و تمدید زمان رأی‌گیری، مدارس سراسر کشور فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است و برخی کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

علی اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنابر تصمیم ستاد تبلیغات استان زنجان مدارس استان زنجان روز شنبه صبح و بعداز ظهر تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از آنجایی که اکثر عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و از سوی دیگر ممکن است شمارش آرا تا صبح فردا طول بکشد. بنابراین تصمیم گرفته شد مدارس استان فردا شنبه 12 اسفند در هر سه مقطع صبح و بعد از ظهر تعطیل شود.

کل مدارس استان تهران شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است

رییس ستاد انتخابات استان تهران: با توجه به احتمال طولانی شدند فرآیند شمارش آرا، کل مدارس استان تهران شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

این تصمیم با توجه به حضور گسترده کادر آموزش و پرورش در اجرای انتخابات و حضور پای صندوق‌ها و با توجه به اینکه ۶۰ الی ۷۰ درصد از عوامل اجرای انتخابات از معلمین عزیز هستند و تلاش‌های زیادی در اجرای انتخابات انجام دادند و نیز با توجه تمدید فرآیند شمارش آرا و اینکه احتمالاً فرآیند شمارش آرا طولانی خواهد شد، اتخاذ شده است.

مدارس استان اصفهان فردا، ۱۲ اسفند تعطیل خواهد بود

رییس ستاد انتخابات استان: با توجه به تمدید ساعت رای گیری و حضور فرهنگیان در شعب انتخابات و اینکه تعداد بسیاری از شعب در مدارس قرار دارند، مدارس اصفهان فردا تعطیل خواهد بود.

مدارس البرز در تمام مقاطع فردا غیرحضوری شد

مدارس البرز در تمام مقاطع فردا ۱۲ اسفند غیر حضوری و کارمندان مرخصی تشویقی هستند.

تمامی مدارس قم و چهارمحال و بختیاری در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل شد

رئیس ستاد انتخابات استان قم اعلام کرد با توجه به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان، تمامی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل می‌باشد.

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:به اطلاع دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان گرامی میرساند، با توجه به تمدید مهلت رای گیری، مشارکت تعداد زیادی از همکاران محترم فرهنگی در برگزاری انتخابات و استفاده از مدارس استان به عنوان شعب اخذ رای با نظر مساعد استاندار فعالیت آموزشی مدارس استان به صورت غیر حضوری است.

مدارس مازندران و خوزستان فردا تعطیل شد

رئیس ستاد انتخابات خوزستان: فردا مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی غیرحضوری و در بستر سامانه شاد خواهد بود.

مدارس استان مازندران به این دلیل که بخش مهمی از آنها شعب اخذ رأی بوده و یا بخش زیادی از معلمان نیز در ستادهای اجرایی بودند، با موافقت استاندار مازندران تعطیل است.

مدارس اردبیل غیر حضوری شد

با دستور استاندار مدارس استان اردبیل فردا شنبه۱۲اسفند غیر حضوری شد.

مدارس همدان تعطیل شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان: مدارس استان همدان شنبه ۱۲ اسفندماه در نوبت صبح غیرحضوری شد.

مدارس استان کرمان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان: تمام مقاطع تحصیلی در استان کرمان فردا تعطیل شد.

مدارس یزد فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: مدارس استان یزد با توجه به اینکه شعب اخذ رای هستند، فردا تعطیل و کلاس‌ها غیرحضوری شدند.

تمامی مدارس سیستان و بلوچستان و کرمان فردا شنبه ۱۲ اسفندماه غیر حضوری شد

باتوجه به شرايط جوی و همچنين استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای و تمدید مهلت رای‌گیری با تصميم ستاد بحران استان ، فعالیت تمامی مدارس سراسر استان فردا شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت برخط (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدارس ایلام غیرحضوری شد

مدارس استان ایلام در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل می‌باشد.

فردا تمامی مدارس استان کردستان تعطیل است

با موافقت استاندار کردستان، فردا، شنبه مورخ ۱۲ اسفند، مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شد.

فردا همه مدارس استان زنجان تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بنا به تصمیم ستاد انتخابات استان فردا همه مدارس شیفت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل است.

مدارس خراسان شمالی روز شنبه غیرحضوری شد

استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت‌ آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

محمدرضا حسین نژاد شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت سایر مراکز آموزشی و دانشگاه های استان نیز فردا تعطیل خواهد بود.

وی افزود: همچنین ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

حسین نژاد یادآور شد: این شرایط شامل بانک ها و دستگاه های خدمات رسان و امدادرسان نیست و فعالیت این دستگاه ها طبق روال معمول است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از ان در نواحی روستایی سکونت دارند.

ادارات خراسان جنوبی فردا تعطیل است/ مدارس غیر حضوری شد

با توجه به پایداری هوای سرد و افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی افت فشار متحمل است لذا تمامی مراکز آموزش عالی، مدارس در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری خواهد بود و مابقی دستگاه های عمومی دولتی و غیر دولتی تعطیل است.

مدارس استان فارس شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس: باتوجه به استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای و تمدید مهلت رای‌گیری با نظر مساعد استاندار فارس، فعالیت تمامی مدارس سراسر استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدارس آذربایجان شرقی غیر حضوری شد

با دستور استاندار مدارس استان اردبیل فردا غیر حضوری شد.

مدارس آذربایجان شرقی به دلیل حضور تعداد زیادی از فرهنگیان در پای صندوق‌های رای فردا تعطیل است.

مدارس گلستان و سیستان و بلوچستان مجازی شد

بنا بر اعلام ستاد بحران سیستان و بلوچستان فعالیت مدارس در تمامی مقاطع، فردا غیر حضوری اعلام شد.

فعالیت‌ آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

مدارس هرمزگان در شیفت صبح شنبه تعطیل شد

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان: براساس تصمیم شورای عالی آموزش استان به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان در شیفت صبح تعطیل می‌باشد.

مدارس کرمانشاه و لرستان تعطیل شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از فعالیت تمام مدارس این در بستر شبکۀ شاد در ۱۲ اسفند خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: مدارس استان کرمانشاه فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه در تمامی مقاطع تعطیل شد.

فعالیت آموزشی مدارس ۲۲ شهرستان خراسان رضوی فردا شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت آموزشی مدارس۲۲ شهرستان استان، علاوه بر مشهد در تمامی مقاطع که پیش از این اعلام شده بود، در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه غیرحضوری شد.

سیدامیر شوشتری امروز افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس در تمامی مقاطع در شهرستانهای طرقبه شاندیز، رضویه، احمد آباد، چناران، کلات، میان جلگه، زبرخان، سبزوار، سرخس، فریمان، تربت جام، فیروزه، کاشمر، گناباد، مه ولات، بردسکن، تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه، کدکن و جلگه رخ در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ماه به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: معلمان، اولیا و دانش آموزان عزیز هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس اینجا در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

ظهر امروز نیز تعطیلی مدارس شهرستان مشهد در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود.

این گزارش به روزرسانی می شود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد