اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سورپرایز جدید تلگرام: کسب درآمد دلاری برای صاحبان کانال ها+ شرایط

پاور دورف مدیرعامل Telegram از آغاز طرح جدیدی خبر داده که امکان کسب درآمد حاصل از تبلیغات برای صاحبان کانال های تلگرامی را فراهم می‌کند.

به گزارش سایت طلا، پاور دورف مدیرعامل Telegram از آغاز طرح جدیدی خبر داده که امکان کسب درآمد حاصل از تبلیغات برای صاحبان کانال های تلگرامی را فراهم می‌کند.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در اقدامی جدید، امکان کسب درآمد برای صاحبان کانال‌ها را از طریق نمایش تبلیغات فراهم کرده است. این طرح از ماه مارس ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و ۵۰ درصد از کل درآمدهای حاصل از تبلیغات تلگرام در کانال‌ها، به صاحبان آن‌ها تعلق خواهد گرفت. این یعنی کسب درآمد برای صاحبان کانال های تلگرامی امکان‌پذیر خواهد شد.

تلگرام از طریق پلتفرمی به نام Telegram Ads، تبلیغات را به کانال‌های مختلف می‌فروشد. کانال‌ها می‌توانند با توجه به موضوع و تعداد مخاطبان خود، برای نمایش تبلیغات در کانالشان درخواست بدهند. تلگرام پس از بررسی درخواست، در صورت تأیید، تبلیغات مرتبط با موضوع کانال را به آن نمایش می‌دهد. اکنون تلگرام می‌خواهد نیمی از درآمد حاصل از نمایش این تبلیغات را به صاحبان خود کانال‌ها بازگرداند که انگیزنه آن‌ها را برای فعالیت بیشتر می‌کند.

ین طرح به صاحبان کانال‌ها این امکان را می‌دهد که از طریق کانال خود و بدون نیاز به اسپانسر، کسب درآمد کنند. با توجه به اینکه درآمد کانال‌ها به تعداد مخاطبان و میزان تعامل آن‌ها با محتوا بستگی دارد، این طرح می‌تواند به افزایش کیفیت محتوا در کانال‌ها منجر شود. تلگرام با استفاده از هوش مصنوعی، تبلیغات مرتبط با موضوع هر کانال را به کاربران نمایش می‌دهد. این امر باعث می‌شود که کاربران از دیدن تبلیغات مزاحم و نامرتبط رنج نبرند.

شرایط لازم برای کسب درآمد از طریق تلگرام

کانال شما باید حداقل ۱۰۰۰ عضو داشته باشد.

کانال شما باید محتوای فعال و باکیفیت ارائه دهد.

کانال شما باید قوانین و مقررات تلگرام را رعایت کند.

هرچه محتوای کانال شما جذاب‌تر باشد، مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد و در نتیجه، درآمد بیشتری از طریق تبلیغات کسب خواهید کرد. ربات‌های تلگرامی می‌توانند به شما در انجام وظایفی مانند ارسال محتوا، پاسخ به سؤالات کاربران و مدیریت تبلیغات کمک کنند. همچنین همیشه قوانین تلگرام را در کانال خود رعایت کنید؛ چرا که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات تلگرام، ممکن است کانال شما مسدود شود.

آیا طرح درآمدزایی از تلگرام موفق خواهد بود؟

هنوز زود است که بتوان با قاطعیت درباره موفقیت این طرح نظر داد؛ با این حال، این طرح پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و می‌تواند به تلگرام در رقابت با سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان مانند واتساپ و اینستاگرام کمک کند. شما در مورد این طرح پاور دورف چه فکری می‌کنید؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد