اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال ابجد امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

به گزارش سایت طلا، فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

تعبیر: اگر تصمیم به انجام وصلتی دارید و یا میخواهید برای کسی قدم خیر بردارید بهتر است که تعجیل کنید و ان را به تعویق نیندازید، خداوند در این راه از شما حمایت می کند. پولی به دستتان میرسد که برای استفاده از آن باید محتاط باشید و مقداری از آن را پس انداز کنید. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. امروز شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

تعبیر: طالعت نیک است.بزودی خوشبختی در زندگیتان سرازیر خواهد شد شما صاحب ملک بزرگی خواهید شد،، و ثروتی بدست می آورید که تمام مشکلات زندگیتان را از بین خواهد برد، و آرامش و آسایش را در وجودتان ایجاد خواهد کرد. موفقیت و پیروزی را برایتان به وجود خواهد آورد. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. امروز از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

تعبیر: ممکن است در زندگی با شخصی درگیر شوید،،که برایتان مشکلات فراوانی را به وجود می آورد سعی کنید؛ مراقب خود باشید شخصی از روی حسادت بسیار میخواهد شمارا با مشکلات خیلی زیادی درزندگی مواجه کند. وشما را به طلسم های زیادی به بندد. ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

تعبیر: طالع خوبی دارید. به زودی خواسته های قلبی تان عملی خواهد شد خبرهای خوشحال کننده از طرف شخصی به گوشتان می رسد،، که باعث خوشحالی و آرامش در شما می شود که موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آوردغم و اندوه را از وجودتان خارج میکند. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی در زندگی می خواهد شما را به دردسر های بزرگی مواجه کند،، باید مراقب خود باشید و دست از کار های ناصواب بردارید تا بتوانید در آینده به خوشبختی و آرامش دست پیدا کنید، و شادی را در زندگیتان به وجود بیاورید موفقیت آرامش را در زندگی تان سرازیر کنید. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی رزق و روزی حلال به دست تان خواهد رسید شما به سربلندی و مقاومت بالا دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را در خود به وجود می آورید،، بهتر است؛ نگران مسائل زندگی نباشید به خوشبختی آرامش خیلی زود دست پیدا خواهید کرد. به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

فال ابجد امروز متولدین مهر

تعبیر: طالعت خوب است. به آرزو ها و خواسته های قلبی در زندگی دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و آرامش را در زندگیتان سرازیر می کنید، اگر قصد انجام کاری را دارید سعی کنید؛ به انجام برسانید که برایتان خوشایند دیده شده است، در آینده برایتان خوشبختی و نشاط را به وجود خواهد آورد. در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

فال ابجد امروز متولدین آبان

تعبیر: متاسفانه در اطراف تان افراد حسگد فراوانند و همین امر موجب می‌شود تا همواره دعای بدی در حقتان بکنند، سعی کنید همیشه با خود دعای دفع چشم زخم حمل کنید و بیشتر از خودتان مراقبت نمایید. اسراری در زندگی تان وجود دارد که اگر برملا شود برایتان دردسرساز خواهد شد پس مراقب زبانتان باشید. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

فال ابجد امروز متولدین آذر

تعبیر: به آرزوهایی که دارید دست پیدا میکنید اما نباید خلف وعده کنید و زیر حرف هایتان بزنید که در این صورت براحتی تمامی آنچه را به دست آورده اید را دوباره از دست میدهید. از بیراهه و همچنین کسب مال حرام پرهیز کنید که زندگیتان را به نابودی می کشاند. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

فال ابجد امروز متولدین دی

تعبیر: بخت و اقبال خوبی ندارید اما با وضعیت پایدار نخواهد بود و دوباره زندگیتان سراسر از شادی و خوشحالی خواهد شد. اگر با شخصی دعوا و مرافعه دارید مطمئن باشید که ما با موفقیت شما به پایان خواهد رسید. فردی حرفهایی در رابطه با شما می زند که بسیار ناراحتتان می کند اما خیلی زود از شما عذرخواهی می کند. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

فال ابجد امروز متولدین بهمن

تعبیر: مراقب باشید که با این مقصوذ خودتان را به دردسر نیندازید این کار سلامتی تان را تهدید خواهد کرد. اگر می خواهید به فردی اعتماد کنید مراقب باشید که در این راه دچار اشتباه خواهید شد و این فرد دوباره شما را ناامید می کند. پول خوبی در راه دارید که بهتر است مقداری از آن را پس انداز نمائید و به فکر آینده باشید. یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

فال ابجد امروز متولدین اسفند

تعبیر: موفقیت های نیکویی در انتظارتان است و به آرزوهایتان دست پیدا می کنید. اگر برای رخ دادن مسائلی ناراحت و اندوهگین هستید بهتر است همه چیز را به خداوند بسپارید. به زودی دیداری عاشقانه در پیش خواهید داشت که به غم و دوری پایان می دهد و دوباره زندگی به کامتان می شود. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنیدش

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد