اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط کاهش قیمت طلا و سکه تا پایان سال

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران خاطر نشان ساخت مردم برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند و سرمایه گذاری داشته باشند اقدام به خرید طلا می کنند به همین دلیل تقاضا افزایشی شده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا جواهر،نقره اتاق اصناف ایران در مصاحبه با سایت طلا ضمن آرزوی سالی خوب برای همکاران گفت:در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تقاضا و داد و ستدها در بازار طلا و سکه در میان همکاران و مردم هستیم .

وی در خصوص تاثیر عرضه طلا و سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت:قیمت ها برای مدت کوتاه کاهشی خواهد شد مگر اینکه این عرضه ها به طور مداوم تا پایان سال ادامه داشته باشد تا قیمت ها کنترل شود و به ثبات برسد.

امیریان خاطر نشان ساخت مردم برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند و سرمایه گذاری داشته باشند اقدام به خرید طلا می کنند به همین دلیل تقاضا افزایشی شده است.

وی گفت:با توجه به نامه نگاری های کمیسیون تخصصی طلا در خصوص سامانه جامع تجارت و آسیب به صنف درخواست شده اجرای سامانه تجارت موقتا نگه داشته شود و بررسی و کارشناسی شود و انشالله تا پایان سال جواب خوبی به صنف طلا و جواهر داده شود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا جواهر،نقره اتاق اصناف ایران در پایان گفت:مکاتباتی با روسای اتحادیه های سراسر کشور داشته ایم و هر گونه نظر یا پیشنهادی در خصوص صنعت طلا و جواهر دارند اعلام کنند و در سال آینده حتما از آنها دعوت خواهند شد و اتاق ایران مرکز مشاوره صنف طلا و جواهر است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد