اونس طلا2295.69
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

هتل های با کیفیت اما ارزان مشهد را بشناسید!

آشنایی با هتل های باکیفیت و ارزان مشهد به زائران کمک می‌کند اقامتی دلچسب‌تر در این شهر داشته باشند و با خیالی آسوده از زیارت و سیاحت در مشهد مقدس لذت ببرند.

آشنایی با هتل های باکیفیت و ارزان مشهد به زائران کمک می‌کند اقامتی دلچسب‌تر در این شهر داشته باشند و با خیالی آسوده از زیارت و سیاحت در مشهد مقدس لذت ببرند.
از این رو، در ادامه هتل‌هایی را معرفی خواهیم کرد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال، قیمت بسیار مناسبی دارند. این هتل‌ها بهترین گزینه برای یک اقامت به صرفه و راحت در مشهد به شمار می‌روند.

هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان آرمان در سال 1394 شمسی ساخته شده است. این هتل 9 طبقه در خیابان نواب صفوی قرار دارد و در مجموع 291 اتاق یک خوابه و دوخوابه را در خود جای داده است. نزدیک بودن به مراکز تجاری و حرم مطهر امام رضا (ع) از مزایای مهم این هتل به شمار می‌روند. هتل آپارتمان آرمان دارای رستوران با ظرفیت 210 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 ماشین است.

هتل آپارتمان ایزد

یکی دیگر از هتل های باکیفیت و ارزان مشهد، هتل آپارتمان ایزد مشهد است. این هتل 7 طبقه در سال 1397 شمسی ساخته شده است و در بلوار شارستان (نبش طبرسی 19) قرار دارد.
با اقامت در هتل ایزد می‌توانید در فاصله زمانی کوتاهی خود را به حرم، بازار طبرسی و بازار شجره برسانید. این مجموعه، دارای 83 اتاق یک خوابه و دوخوابه است و رستوران آن قابلیت پذیرایی از 300 مهمان را دارد. همچنین پارکینگ هتل، 100 خودرو را در خود جای می‌دهد.

هتل آپارتمان شکوه ایمان

یکی از ده‌ها هتل ارزان در مشهد، هتل آپارتمان شکوه ایمان، (دارای هفت طبقه و 116 اتاق) است. این هتل در سال 1398 تأسیس و در خیابان نواب صفوی شده است. هتل شکوه ایمان تا بست نواب تنها 300 متر فاصله دارد. پارکینگ رایگان، خدمات نگهداری کودک، خدمات باربری و... از جمله مزایای این هتل آپارتمان به شمار می‌روند.

هتل آپارتمان شباهنگ

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد، یکی از هتل های باکیفیت و ارزان مشهد است که در سال 1385 شمسی ساخته و در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل در مجموع شش طبقه و 52 اتاق دارد. اتاق‌ها تک خوابه و دوخوابه هستند. هتل شباهنگ به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام رضا (امام رضا 5)، فاصله اندکی که تا حرم مطهر دارد. رستوران با ظرفیت 130 نفر، اینترنت رایگان محدود در لابی، سرویس اتاق، صندوق امانات و... از جمله امکانات این مجموعه به شمار می‌روند.

هتل صدرا مشهد (1 ستاره)

هتل یک ستاره صدرا در سال 1397 ساخته شده است و در خیابان امام رضا (امام رضا 10) قرار دارد. این هتل در 4 طبقه و با 23 اتاق، آماده پذیرایی از زائران است. رستوران با ظرفیت 50 نفر، صندوق امانات (داخل اتاق)، اینترنت در اتاق و...، از جمله ویژگی‌های هتل صدرا مشهد شمار می‌روند. فاصله این هتل تا حرم مطهر و بازار امام رضا کمتر از 10 دقیقه است.

هتل پرستاره مشهد (1 ستاره)

هتل پرستاره یکی دیگر از هتل های باکیفیت و ارزان مشهد است که از سال 1385 تا به اکنون پذیرای بسیاری از زائران بوده و در سال 1394 نیز بازسازی شده است. این هتل 5 طبقه، 35 اتاق را در خود جای می‌دهد و رستوران آن ظرفیت پذیرایی از 60 مهمان را دارد. هتل پرستاره در خیابان امام رضا (امام رضا 18) و در نزدیکی حرم و مراکز تجاری واقع شده است.

هتل نیکو مشهد (1 ستاره)

هتل یک ستاره نیکو در خیابان امام رضا (فلکه آب)، در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. این هتل 6 طبقه، مجموعاً دارای 56 اتاق با چشم انداز حرم است. هتل نیکو یکی از هتل‌های قدیمی (سال ساخت 1346) مشهد به حساب می‌آید که در سال 1401 بازسازی شده است. رستوران با ظرفیت 100 نفر و منوی متنوع، اینترنت در لابی، صندوق امانات، خدمات خانه داری و... از جمله امکانات این هتل به شمار می‌روند.

هتل فرزانگان مشهد (1 ستاره)

هتل 6 طبقه فرزانگان از جمله هتل های باکیفیت و ارزان مشهد است که تنها 15 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل یک ستاره که در سال 1395 شمسی ساخته شده، در مجموع دارای 43 اتاق است. رستوران با ظرفیت 120 مهمان، پارکینگ رایگان با ظرفیت 13 ماشین، اینترنت رایگان در لابی، آژانس، گشت نیم روزی و... از جمله امکانات هتل فرزانگان مشهد به حساب می‌آیند. این هتل در خیابان آخوند خراسانی پنج واقع شده است.

هتل ادریس مشهد (2 ستاره)

هتل دو ستاره و 7 طبقه ادریس، در سال 1385 تأسیس و در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل 70 واحد تک خوابه و دوخوابه دارد و به دلیل فاصله کم آن تا حرم، بازار 17 شهریور و بازار امام رضا، مورد توجه زائران است. رستوران با ظرفیت 350 نفر، پارکینگ رایگان برای 100 خودرو، اینترنت رایگان در لابی، سرویس اتاق، صندوق امانات، چایخانه سنتی و... از جمله امکانات هتل ادریس مشهد هستند.

هتل آریا مشهد (2 ستاره)

هتل آریا مشهد، هتلی دو ستاره در خیابان امام رضا (نبش امام رضا 12) است که در سال 1378 ساخته و سپس در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل ده طبقه که در گروه هتل های باکیفیت و ارزان مشهد قرار دارد، مجموعاً دارای 47 اتاق است. رستوران با فضای مناسب (ظرفیت 150 نفر)، امکان رزرو اتاق با صبحانه یا فولبرد، خدمات خانه داری، تشریفات ویژه، امکان کرایه خودرو و... از جمله مزیت‌های اقامت در این مجموعه به شمار می‌روند.

هتل زیارت مشهد (3 ستاره)

هتل سه ستاره زیارت در خیابان خسروی (اندرزگو 2) و در سال 1395 شمسی تأسیس شده است. فاصله این هتل تا حرم، فقط 5 دقیقه است. علاوه بر این، دسترسی هتل به بازار امام رضا و بیمارستان موسی بن جعفر آسان و سریع است. هتل زیارت 28 اتاق دو تخته و سه تخته را در 7 طبقه جای داده و امکان استفاده از اینترنت، کافی شاپ، رستوران با غذای ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و... را فراهم آورده است.

هتل صحرا مشهد (3 ستاره)

هتل صحرا یک هتل شش طبقه در چهارراه شهدا مشهد است که در عید فطر سال 1393 شمسی تأسیس شده است. این هتل از جمله هتل های باکیفیت و ارزان مشهد است که فقط 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد. اتاق‌های هتل اغلب دونفره و سه نفره هستند و به مواردی همچون سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و... تجهیز شده‌اند. 500 مگ اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی جلوی هتل با ظرفیت 50 خودرو، رستوران با ظرفیت 120 مهمان و... از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

هتل تهران مشهد (3 ستاره)

هتل تهران در خیابان امام رضا (نبش امام رضا 8) قرار دارد. این هتل در سال 1352 آغاز به کار کرده و در سال 1400 بازسازی شده است. هتل تهران دارای 6 طبقه و 178 اتاق است.
رستوران بزرگ این مجموعه می‌تواند از 250 مهمان پذیرایی کند و پارکینگ رایگان آن برای 40 خودرو در دسترس است. اینترنت رایگان در لابی و اتاق، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خشکشویی و... از جمله خدمات این هتل سه ستاره به شمار می‌روند.

رزرو آنلاین و آنی هتل های ارزان و باکیفیت مشهد

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبری مانند پرشین هتل، در مدت زمانی کوتاه، مناسب‌ترین محل اقامت را با هزینه‌ای پایین رزرو نمایید. رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو تور و خرید تفریحات، از جمله خدماتی هستند که در پرشین هتل ارائه می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد