اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو خبر مهم که قیمت سکه را تغییر می دهد

برخی از تحلیلگران در بازار شنبه سیگنال فروش سکه‌های ۸۶ و قدیم را دادند و مدعی بودند که قیمت این سکه‌ها بعد از عرضه سکه‌های جدید بانک مرکزی ارزان خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، بنابر اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز شنبه در حول‌و‌حوش 33 میلیون و 500 هزار تومان بسته شد که نسبت به عصر پنجشنبه هفته قبل 250 هزار تومان گران شده بود. برخی از تحلیلگران در بازار شنبه سیگنال فروش سکه‌های ۸۶ و قدیم را دادند و مدعی بودند که قیمت این سکه‌ها بعد از عرضه سکه‌های جدید بانک مرکزی ارزان خواهد شد.

در شرایط فعلی در بازار طلا و سکه دو خبر مورد توجه معامله‌گران است. طبق خبرهای منتشر شده قرار است دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۲، انجام شود. از سوی دیگر مرکز مبادله ایران اعلام کرده در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.

با این همه، تحلیلگران فنی معتقدند قیمت سکه امامی در بازار امروز مرز ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد. به عقیده این دسته درصورتی‌که سکه بالای مرز ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان تثبیت دهد، احتمال رسیدن تدریجی آن به پله هشتم کانال مذکور وجود دارد.

با این حال اگر سکه مرز ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان را از دست دهد ممکن است تا محدوده 33 میلیون و 300 هزار تومان عقب‌نشینی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد