اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران رسماً وارد زمستان می‌شود/ کاهش محسوس دما تا چهارشنبه+ فیلم

مصطفی رجبی مشهدی روز یکشنبه با اشاره به بیانیه سازمان هواشناسی کشور که اعلام کرده بود در هفته پیش رو، کشور رسما وارد زمستان می‌شود و در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره زمستانی شدن آب و هوای کشور در هفته جاری به هموطنان توصیه کرد که با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دمای هوا، نسبت به کاهش مصرف برق وگاز اقدام کنند.

مصطفی رجبی مشهدی روز یکشنبه با اشاره به بیانیه سازمان هواشناسی کشور که اعلام کرده بود در هفته پیش رو، کشور رسما وارد زمستان می‌شود و در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد گفت: هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.

روز دوشنبه (۷ اسفند) بارش برف و باران در تهران ادامه دارد و البته در ارتفاعات کولاک و برف پیش بینی شده است.

با ورود سامانه بارشی جدید تهران در روزهای اخیر شاهد بارش برف و باران است. کارشناس سازمان هواشناسی کشور به همشهری می گوید: «روز سه شنبه (۸ اسفند) بارش برف و باران در تهران پیش بینی شده است. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ اسفند) بارش ها در تهران به صورت پراکنده خواهد بود.»

فریبا گودرزی درباره وضعیت دمای هوای تهران می گوید:‌ «روز یکشنبه(۶ اسفند) کمینه دمای هوا تهران ۲ درجه بالای صفر بود و بیشینه دما نیز به ۷ درجه بالای صفر رسید.»

جالب اینکه کمینه دمای هوای تهران تا روز چهارشنبه به منفی یک درجه زیرصفر می رسید. کارشناس سازمان هواشناسی کشور تاکید می کند: «دوشنبه (۷ اسفند) بیشینه دمای هوای تهران ۵ درجه بالای صفر و کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش بینی شده است. روز سه شنبه (۸ اسفند) بیشینه دما ۴ درجه بالای صفر و کمینه به صفر درجه سانتیگراد می رسد.»

او اضافه می کند: «در ساعات صبحگاهی تا روز چهارشنبه (۹ اسفند) تهران با کاهش چشمگیر دمای هوا روبه‌رو می شود. چنانکه کمینه دما در این روز به منفی یک درجه خواهد رسید. البته بیشینه دما در این روز ۷ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.»

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد