اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

با هتل های 5 ستاره تهران آشنا شوید

تهران، پایتخت ایران، با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی متعدد، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است از همین رو شناخت هتل‌های 5 ستاره تهران می‌تواند کیفیت سفر را تا حد زیادی افزایش دهد

تهران، پایتخت ایران، با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی متعدد، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است از همین رو شناخت هتل‌های 5 ستاره تهران می‌تواند کیفیت سفر را تا حد زیادی افزایش دهد. انتخاب هتل تهران با خدمات و امکانات رفاهی و دسترسی مناسب به جاهای مهم و دیدنی پایتخت شاید کار سختی باشد. از همین رو سعی داریم در این مطلب شما را با هتل های تهران آن آشنا کنیم.

آشنایی با بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران

یکی از مهمترین ویژگی های هتل‌های 5 ستاره تهران، دسترسی عالی به اماکن مهم و جاذبه‌های دیدنی این شهر است. در ادامه سعی داریم تا با معرفی هتل های 5 ستاره پایتخت شما را در رزرو هتل تهران آشنا کنیم.

هتل اسپیناس پالاس | لوکس‌ترین هتل تهران

این هتل مجلل که در سال 1394 افتتاح شده، در 21 طبقه و با 400 واحد اقامتی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است. هتل اسپیناس پالاس در قلب منطقه سعادت آباد واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر مانند لیدوما، میلاد نور و... دارد.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس شامل مواردی همچون رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و کافه تریا، استخر، سونا و جکوزی، مرکز ماساژ، سالن‌های همایش و کنفرانس و... است.

انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس هم شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های جونیور، رویال، اسکای و پرزیدنتال پلاس است. هتل اسپیناس رستورانی به نام لاتون دارد که می‌توانید بی نظیرترین غذاهای ایرانی و عربی را در آن سرو کنید. اما اگر اهل غذاهای سنتی هستید رستوران دیبا انتخاب بهتری است.

هتل اسپیناس | هتلی در قلب تهران

این هتل 5 ستاره که در سال 1389 با 18 طبقه و با 274 واحد اقامتی، در یکی از بهترین مناطق تهران یعنی بلوار کشاورز، واقع شده است. هتل اسپیناس خلیج فارس به دلیل دسترسی آسان به مراکز اداری، تجاری و تفریحی، انتخابی ایده‌آل برای سفرهای کاری و تفریحی به شمار می‌رود. شما می‌توانید علاوه بر اقامتی بی دغدغه در این هتل به راحتی به همه امکانات پایتخت و نیز جاهای دیدنی آن دسترسی داشته باشید.

هتل هما | هتلی با چشم انداز رشته کوه البرز

این هتل که در سال 1352 افتتاح شده، یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران است. هتل هما در 16 طبقه و با 177 واحد اقامتی، در خیابان ونک واقع شده و دسترسی آسانی به پارک ملت، باغ کتاب تهران و دیگر جاذبه‌های گردشگری این منطقه دارد.

امکانات و خدمات هتل هما تنوع بالایی دارد. این امکانات شامل مواردی همچون رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و کافه تریا، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، خدمات ماساژ، سالن‌های همایش و کنفرانس و... است.

برای اینکه بتوانید در این هتل زیبا و لوکس اقامت داشته باشید می‌توانید با توجه به تعداد همسفران، بودجه و امکانات مورد نظر خود یکی از انواع اتاق‌های هتل هما را رزرو کنید. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های جونیور و رویال از جمله گزینه‌های پیش روی شما است.

هتل استقلال| هیلتون سابق

هتل استقلال که تا پیش از انقلاب به نام هتل هیلتون شناخته می‌شد، یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل های تهران به شمار می آید. این هتل دارای دو برج است که اولی در سال 1341 و دومی در سال 1351 افتتاح شده، از مشهورترین هتل‌های 5 ستاره تهران است.

هتل استقلال در 30 طبقه و با 550 واحد اقامتی، در تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر قرار دارد. امکانات و خدمات هتل استقلال یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می‌آید. کیفیت بالای این خدمات و امکانات دلیل اصلی رضایت حداکثری مشتریان است.

11 رستوران‌ متعدد با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و کافه تریا، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن‌های همایش و کنفرانس و... تنها بخشی از این امکانات به شمار می‌آید. انواع اتاق‌های هتل استقلال شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های پرزیدنتال است.

هتل لاله | یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های تهران

این هتل که در سال 1349 افتتاح شده، در 13 طبقه و با 370 واحد اقامتی، در خیابان فاطمی واقع شده است. هتل لاله به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر تهران دارد. از خاص‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به وجود دو رستوران چینی و فرانسوی آن به نام‌های تیاره و روتیسری اشاره کرد.

اگر بخواهید غذای ایرانی را در این هتل امتحان کنید، رستوران نمکدون انتخاب مناسبی است. این هتل نیز مانند دیگر هتل‌های 5 ستاره تهران امکانات زیادی دارد که از اقامت در آن رضایت خواهید داشت. از این هتل به اکثر جاهای دیدنی و مکان‌های مهم تهران دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های جونیور، رویال و پرزیدنتال انواع اتاق‌های هتل لاله برای رزرو محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان آزادی | اقامت در کنار مجموعه تفریحی توچال

این هتل که همان هتل هایت سابق است، در سال 1346 افتتاح شده، در 26 طبقه و با 475 واحد اقامتی، در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد. هتل پارسیان آزادی به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به فرودگاه مهرآباد، نمایشگاه بین‌المللی تهران و دیگر مراکز ورزشی و تفریحی غرب تهران دارد.

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی شامل رستوران و کافه‌های متنوع در کنار کلوپ ورزشی است. علاوه براین در هتل پارسیان زمین تنیس و سالن ماساژ و... برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است.

رزرو هتل های تهران در فلای‌تودی

هتل‌های 5 ستاره تهران با ارائه خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیر، اقامتی خاطره‌انگیز را برای گردشگران رقم می‌زنند. انتخاب هتل مناسب در تهران به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. برای رزرو هتل تهران، می‌توانید از طریق فلای‌تودی اقدام کنید. شما از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی امکان رزرو هتل‌های 5 ستاره لوکس و مجلل در تهران و دیگر شهرهای ایران را دارید. علاوه بر این شما می‌توانید از دیگر خدمات این شرکت مانند رزرو بلیط قطار، خرید بلیط هواپیما، تورهای مسافرتی، ویزا و... استفاده کنید.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد