اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

فوری/ اصفهانی‌ ها بخوانند

زمان سرویس‌دهی متروی شهر اصفهان که آماده استقبال از مهمانان نوروزی می‌شود در روزهای پایانی سال، یک ساعت افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا، زمان سرویس‌دهی متروی شهر اصفهان که آماده استقبال از مهمانان نوروزی می‌شود در روزهای پایانی سال، یک ساعت افزایش یافت.، شهر اصفهان هر ساله در روزهای پایانی اسفند شاهد سیل جمعیت مردم است که به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر حضور دارند. روزهای پایانی سال و تلاقی آن با ماه مبارک رمضان، سبب شده که خدمات‌دهی مترو اصفهان تا ساعت ۲۲ تمدید شود.

هادی کریمی، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت فعالیت مترو اصفهان از پنجم اسفند در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با سر فاصله زمانی ۱۵ دقیقه است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان اضافه کرده است که این اقدام که پس از افزایش تعداد ایستگاه‌های فعال مترو در روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه اجرایی شد، گام مؤثری در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب، بهینه و درخور به مردم اصفهان خواهد بود.

همچنین همزمان با افزایش ساعت مترو در اصفهان، ۱۲۰ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر این شهر نیز آماده استقبال از مهمانان نوروزی شده‌اند.

جواد شفیعی، مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در سال جاری برای اسکان مسافران نوروزی تعامل خوبی با اداره کل میراث فرهنگی و جامعه حرفه‌ای هتل‌داران صورت گرفته است، اظهار کرد: تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ هتل افزایش یافته است و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران ارائه خدمات می‌کند.

او با بیان اینکه امسال تعداد مدارسی که می‌توان از فضای آنها برای اسکان مسافران بهره‌مند شد از ۳۵۰ مدرسه در سال گذشته به ۶۰۰ مدرسه افزایش یافته است، افزوده است: اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با انتشار فراخوانی، واحدهای صنفی برای ارائه منازل استیجاری نوروز را انتخاب و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی می‌کند که تاکنون ۲۵ واحد اعلام آمادگی کردند و تعداد آنها تا ۶۰ واحد صنفی قابل افزایش است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد