اونس طلا2298.95
مظنه14,812,000
18 گرم3,419,300
ارزش سکه33,371,436
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

هزینه تور مشهد ویژه سال تحویل ۱۴۰۳ چقدر است؟+ جدول

نوروز ۱۴۰۳ یکی از متفاوت‌ترین تجربه ایرانیان خواهد بود چراکه همزمان با ماه رمضان است و در این ماه مبارک مشهد مقدس یکی از مقاصد مسافرتی خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، نوروز ۱۴۰۳ یکی از متفاوت‌ترین تجربه ایرانیان خواهد بود چراکه همزمان با ماه رمضان است و در این ماه مبارک مشهد مقدس یکی از مقاصد مسافرتی خواهد شد.

هزینه تور مشهد با توجه به اینکه قصد دارید با هواپیما، اتوبوس یا قطار سفر کنید متفاوت خواهد بود. بیشترین قیمت تور مشهد مربوط به عید نوروز، شهادت و ولادت امام رضا (ع) است و علت آن افزایش چشمگیر حجم سفر به مشهد است. اما باتوجه‌به حال و هوای حرم امام رضا در این ایام، سفر به مشهد در زمان برگزاری مناسبت‌های مذهبی بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. قیمت تور مشهد ویژه سال تحویل و نوروز از ۷ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان است. در ادامه جدول هزینه تور مشهد برای رمضان و نوروز امسال را مشاهده می‌کنید؛

بهترین ایرلاین برای پرواز به مشهد

برای پرواز به مشهد، ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ایر بهتر اما گران‌تر هستند. ثابت نبودن قیمت پرواز مشهد باعث تغییرات شدید قیمت تور مشهد هوایی شده است. به طور مثال نرخ پروازهای مشهد بامدادی یا عصرگاهی، برای مسیر رفت قیمت مناسب‌تری دارند. را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه بلیت قطار مشهد برای ماه رمضان

اگرچه سفر ریلی از تهران به مشهد ۱۰ تا ۱۴ ساعت طول می‌کشد اما اگر تور مشهد با قطارهای لوکس نورالرضا، زندگی و فدک را رزرو کنید، سفر خوب و راحتی خواهید داشت. ضمن اینکه قیمت بلیط قطار تهران مشهد هم حتی اگر انتخاب شما قطارهای لوکس فدک، زندگی و نور باشد کمتر از نصف قیمت پرواز مشهد است.

بهترین هتل مشهد

انتخاب هتل برای اقامت خانواده‌های کم‌جمعیت و سفرهای انفرادی مناسب‌تر است. از هتل‌های معروف مشهد می‌توان به هتل درویشی و قصر طلایی ۵ ستاره، جواد و اترک ۴ ستاره، هتل اطلس و رضوی ۳ ستاره اشاره کرد که اغلب آن‌ها در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته‌اند. البته در این شهر هتل‌های ۱ و ۲ ستاره خوب نیز وجود دارد. به همین علت شما با هر بودجه‌ای می‌توانید هر یک از هتل‌های مشهد را رزرو کرده و در آن‌ها اقامت داشته باشید.

تورهای لحظه آخری مشهد

برخی آژانس‌های مسافرتی تور ارزان مشهد با هتل بی‌کیفیت را به عنوان تور مشهد لحظه آخری به مسافرین می‌فروشند؛ پس بهتر است رزرو چنین‌ تورهایی را از طریق آژانس‌های معتبر گردشگری انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد