اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه امروز به کدام سو می رود؛ افزایش یا کاهش ؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد عقب‌نشینی قیمت سکه در شریطی بود که قیمت طلای جهانی مسیر رشد را دنبال کرد.

به گزارش سایت طلا، بنابر اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته ریزش کرد و با ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.این در حالی است که روز دوشنبه این فلز گران‌بهای داخلی در محدوده ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شده بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد عقب‌نشینی قیمت سکه در شریطی بود که قیمت طلای جهانی مسیر رشد را دنبال کرد. قیمت اونس طلا دیروز به ۲۰۳۰ دلار رسید که تقریبا ۱۱ دلار افزایش را نشان می‌دهد. با این حال قیمت‌ها در بازار ارز نزولی بود و همین امر نوسانات بازار سکه را تحت تاثیر قرار داده بود.

از سوی دیگر قیمت تتر دیروز افزایشی شد و تا ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت که از لحاظ تکنیکال مرز مقاومتی مهمی محسوب می‌شود.

یکی از خبرهای که دیروز موردتوجه فعالان بازار قرار گرفت دررابطه‌با انتقال دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی بود. در همین رابطه محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی گفته اموال بازگردانده شده بانک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماماً به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

روز دوشنبه غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه اعلام کرده بود: در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذی‌ربط، اموال "بابک زنجانی" در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت‌گرفته، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی سکه در حال حاضر مرز 32 میلیون و 800 هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و در مقابل اگر از مرز یاد شده عقب‌نشینی کند احتمال برگشت تا نیمه کانال یاد شده وجود دارد. با این حال در صورتی که بالای مرز 32 میلیون و 800 هزار تومان ماندگار شود احتمال رسیدن دوباره آن به کانال 33 میلیون تومان محتمل است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد