اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یمن از هدف قرار گرفتن یک پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی خبر داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای این کشور یک پهپاد آمریکایی را هنگام انجام عملیاتی خصمانه در حریم یمن ساقط کرده‌اند و یک کشتی انگلیسی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح امروز (دوشنبه)، از دو عملیات جدید نیروهای این کشور علیه آمریکا و انگلیس خبر داد.

یحیی سریع ابتدا اعلام کرد نیروهای این کشور یک کشتی انگلیسی به نام «روبیمار» را با چند «موشک دریایی مناسب» هدف قرار داده‌اند.

براساس این بیانیه، حرکت کشتی انگلیسی به دنبال این عملیات به طور کامل متوقف شد و خسارات سنگینی به آن وارد شده و این کشتی هم‌اکنون در حال غرق شدن است.

یحیی سریع اضافه کرد که نیروهای این کشور در این عملیات ویژه، تدابیر لازم برای خروج امن خدمه کشتی انگلیسی را مد نظر قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه همچنین خبر داد پدافند هوایی این کشور یک پهپاد آمریکایی از نوع MQ9 را هنگام انجام عملیاتی خصمانه در حریم یمن ساقط کرده‌اند که در حال جاسوسی برای رژیم اسرائیل بود.

یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور در اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با اهداف متخاصم تردید نخواهند کرد و به حمایت خود از فلسطین ادامه خواهند داد.

او همچنین تاکید کرد که عملیات‌های نیروهای این کشور در دریای سرخ و دریای مکران ادامه خواهد داشت.

نیروهای مسلح یمن این عملیات را بعد از حملات مکرر جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن انجام داده‌اند.

آمریکا و انگلیس بعد از تشدید عملیات‌های یمن در دریای سرخ و خلیج عدن خاک این کشور را ده‌ها بار مورد حمله قرار دادند.

این حملات پس از آن آغاز شد که یمن در حمایت از فلسطین به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی بود، اجازه عبور از دریای سرخ را نداد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد