اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت دلار/ احتمال بازگشایی منفی درهم بالاست

قیمت دلار فردایی تا میانه کانال 56 هزار تومان نوسان داد و پس از برخورد به سطح مقاومتی با کاهش عقب نشست. به عقیده معامله‌گران قیمت درهم از افت قیمتی که در پشت خط اتفاق افتاد عقب مانده و احتمال گپ منفی در بازار درهم امروز بالاست.

به گزارش سایت طلا، بازار ارز و سکه در روز یکشنبه پس از برخورد به مرز مقاومت عقب نشستند. قیمت دلار هرات در کانال 55 هزار تومان بازگشایی کرد و در تثبیت در کانال 56 ناکام ماند. قیمت دلار در ابتدا با سخنان محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی با کاهش به 55 هزار و 700 تومان رسید اما در ادامه با نوسان قیمت درهم دوباره بالا آمد.

با این حال که قیمت دلار نقدی هرات در تثبیت کانال 56 هزار تومان ناکام ماند اما قیمت دلار فردایی تا میانه کانال 56 هزار تومان نوسان داد و پس از برخورد به سطح مقاومتی با کاهش در پشت خط به 56 هزار و 300 تومان رسید.

قیمت درهم امارات در 15 هزار و 450 تومان با گپ مثبت بازگشایی کرد و با نوسان 190 تومانی به 15 هزار و 640 تومان رسید. قیمت دلار برآورد شده از درهم عدد 57 هزار و 300 تومان را نشان می‌دهد که با دلار هرات اختلاف هزار تومانی دارد. به عقیده معامله‌گران قیمت درهم از افت قیمتی که در پشت خط اتفاق افتاد عقب مانده و احتمال گپ منفی در بازار درهم امروز بالاست.

البته فعالان با سابقه بازار از قبل هشدار داده بودند که این بالایی بازار پشت ندارد و فعلا بازار جان صعود قدرتمند نخواهد داشت. همچنین این دسته با توجه به بلوکه بازار معتقد بودند خریدار بازار نباشید. در روز یکشنبه قیمت دلار فردایی هرات نزدیک به 500 تومان از قیمت دلار نقدی بالاتر بود.

در عصر یکشنبه خبر آغاز فروش سکه‌های جدید در مرکز مبادله از ۱۳ اسفند موجب شد بازار ارز و سکه از تب‌و‌تاب بیفتد. مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مدت یک ماه گذشته که منتهی به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار شد، مرکز مبادله ایران در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.

به عقیده معامله‌گران فنی حمایت اول دلار 56 هزار و 200 تومان است که اگر از دست برود قیمت دلار امروز می‌تواند وارد کانال 55 هزار تومان شود. حمایت بعدی دلار 55 هزار و 800 تومان خواهد بود که در صورت از دست دادن می‌تواند به کف 55 هزار تومان حرکت کند. البته این درحالیست که سطح تنش در منطقه تشدید نشود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد