اونس طلا2320.58
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000
گزارش آگهی

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت امن

بدون شک خرید ارز دیجیتال یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان با بهره بردن از روش‌های درست آن سود بسیاری خوبی کسب کرد؛ اما برای انجام این کار باید با موانع و مشکلاتی که ممکن است در این مسیر برایتان ایجاد شود آشنا شده و راه‌حلی مناسب پیدا کنید.

بدون شک خرید ارز دیجیتال یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان با بهره بردن از روش‌های درست آن سود بسیاری خوبی کسب کرد؛ اما برای انجام این کار باید با موانع و مشکلاتی که ممکن است در این مسیر برایتان ایجاد شود آشنا شده و راه‌حلی مناسب پیدا کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم راهنمایی در اختیار شما قرار دهیم تا با کمک آن ریسک‌های سرمایه‌گذاری را به حداقل رسانید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در این بازار فعالیت خود را آغاز کنید. اگر به یک نقشه راه جامع نیاز دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

تحلیل رمزارزها

قبل از اینکه بخواهید روی هر دارایی در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری کرده و خرید و فروش انجام دهید، ابتدا باید وضعیت آن را بررسی و موقعیت‌های مناسب معاملاتی را شناسایی کنید. برای انجام این کار می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرده که دو مورد از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها تحلیل بنیادی و تکنیکال است. در تحلیل بنیادی شما تلاش می‌کنید تا با بررسی پارامترهای مختلفی مثل مارکت کپ، نقشه راه، وایت پیپر و ... ارزش واقعی یک توکن را محاسبه کرده و درصورتی‌که قیمت آن کمتر از میزان تعیین‌شده بود، خرید ارز دیجیتال مدنظر را انجام دهید.

اما در سبک‌های مختلف تکنیکال فقط براساس داده‌های قیمتی، روندهای بازار مشخص‌شده و در صورت مناسب بودن شرایط، سرمایه‌گذاری روی یک دارایی انجام می‌شود. اینکه از کدام متد استفاده کنید تا حدود زیادی به ویژگی‌های شخصیتی شما مربوط می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم ابتدا در مورد هر دو روش گفته‌شده تحقیق کرده و اطلاعات کافی در مورد آن‌ها کسب کنید. با این کار انتخاب برایتان ساده‌تر می‌شود.

مراحل خرید ارز دیجیتال

باتوجه‌به تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران اعمال‌شده آشنایی با مراحل درست سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها بسیار مهم است؛ زیرا درغیراین‌صورت ممکن است کل دارایی شما بلوکه شود و امکان دسترسی به آن را نداشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش صحیح ورود به این بازار را به شما آموزش دهیم:

ساخت کیف پول

اولین قدمی که باید بردارید تهیه یک ولت مناسب است که بتوانید ارزهای خریداری‌شده را در آن نگهداری کنید. درحال‌حاضر می‌توان از دو نوع کیف برای نگهداری دارایی‌ها استفاده کرد که هرکدام برای سرمایه‌گذاری به روش خاصی مناسب هستند. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید برای طولانی‌مدت توکنی را خریداری و آن را نگه دارید، Wallet سرد یا سخت‌افزاری گزینه مناسب‌تری است؛ اما اگر به‌عنوان یک تریدر قصد کسب سود از نوسانات به وجود آمده در بازار را دارید، بهتر است ولت نرم‌افزاری را انتخاب کنید؛ زیرا به‌سرعت می‌توان دارایی‌ها را بین حساب‌های مختلف جابه‌جا کرد.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال

گام مهم بعدی بررسی شرایط صرافی‌های مختلف به‌منظور خرید ارز دیجیتال است. شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که امینت بالایی داشته باشد و این امکان را برایتان فراهم کند تا بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای توکن موردنظر خود را تهیه کنید. در ادامه به برخی از معیارهای مهمی که باید آن‌ها را در نظر بگیرید اشاره می‌کنیم:

پشتیبانی از رمزارزهای مختلف
رابط کاربری ساده و داشتن ابزار پیشرفته به‌منظور تحلیل دارایی‌های مختلف
پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
امکان واریز و برداشت ریالی به‌حساب صرافی
امنیت بالا و استفاده از روش‌های مختلف برای جلوگیری از هک شدن کیف پول
نقدینگی مناسب به‌منظور جلوگیری از فریز شدن پول

سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

در بخش قبلی چگونگی خرید و فروش توکن از طریق صرافی‌ها را بررسی کردیم. در این قسمت قصد داریم راه‌های دیگری که با کمک آن می‌توان در بازار رمزارز سرمایه‌گذاری کرد را معرفی کنیم. البته ریسک روش‌های گفته‌شده کمی بیشتر است و در صورت نبود تجربه و دانش کافی ممکن است دارایی خود را از دست بدهید. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم اگر فعالیت خود را به‌تازگی آغاز کرده‌اید از صرافی ارز دیجیتال برای انجام تبادلات خود استفاده کنید.

خرید ارز دیجیتال از طریق کیف پول

درحال‌حاضر برخی از کیف پول‌ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند که با کمک ارزهای فیات مثل دلار اکانت خود را شارژ کرده و توکن موردنظر خود را تهیه کنید. البته برای انجام این کار باید حساب بین‌المللی داشته باشید یا صرافی معتبری را پیداکرده و از آن‌ها درخواست کنید تا ولت شما را شارژ کنند. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ریسک انجام این کار بسیار بالا است و در صورت تشخیص منشأ دلارهای واریزی ممکن است دارایی شما بلوکه شود.

خرید رمزارز از سایر سرمایه‌گذاران

راه دیگری که می‌توان بااستفاده از آن، رمزارز موردنظرتان را تهیه کنید، خرید از سایر فعالان بازار به‌صورت مستقیم است. البته در نظر داشته باشید که احتمال کلاه‌برداری و واریز نشدن توکن‌ها در این روش بسیار زیاد است. پس باید اعتماد صددرصد به فرد مقابل داشته باشید تا سرمایه شما در معرض خطر قرار نگیرد.

چرا صرافی ارز دیجیتال والکس

در این مقاله راهنمایی جامع در مورد خرید ارز دیجیتال در اختیار شما قرار داده شد و توصیه شد که از خدمات اکسچنج‌های معتبر برای سرمایه‌گذاری در این بازار استفاده کنید. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کدام صرافی مناسب‌تر است؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم در صرافی والکس حساب خود را افتتاح نمایید.

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم را بررسی می‌کنیم:

امنیت بالا
امکان واریز و برداشت ریالی به‌تمامی کارت‌های عضو شتاب
خرید و فروش بیش از 120 رمزارز
امکان استفاده از ربات معامله‌گر برای کسب سود بیشتر از بازار
پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته
وجود بیش از یک میلیون کاربر فعال

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری کنید باید با روش‌های درست انجام این کار آشنا باشید. به همین دلیل در این مقاله راهنمایی در اختیار شما قرار دادیم تا به کمک آن بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن خرید ارز دیجیتال مدنظرتان را انجام دهید. به شما توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی مطالب گفته‌شده را با دقت مطالعه کنید تا سرمایه‌ای که با زحمت فراوان جمع‌آوری کرده‌اید در معرض خطر قرار نگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد