اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت سکه در معاملات امروز/ بلاتکلیفی سکه بین طلا و دلار

روز گذشته قیمت سکه نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد. این اتفاق در شرایطی بود که قیمت دلار تهران نوسان افزایشی را تجربه کرد اما قیمت اونس طلا ریزشی بود.

به گزارش سایت طلا،طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی عصر دیروز با ۳۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز سه‌شنبه تقریبا رنج بود.

این اتفاق در حالی افتاد که قیمت دلار تهران نوسان افزایشی را تجربه کرد اما قیمت اونس طلا ریزشی بود.

در همین راستا قیمت طلا روز چهارشنبه به پایین‌ترین حد خود در دو ماه اخیر رسید و به زیر سطح کلیدی ۲۰۰۰ دلار در هر اونس برگشت. علت آن بود که گزارش تورم آمریکا قوی‌تر از حد انتظار معامله‌گران بود و این‌طور بود که خیال کاهش نرخ بهره در آمریکا در آینده نزدیک کم‌رنگ‌ شد.

قیمت اونس طلا دیروز تا ۱۹۸۶ دلار پایین آمد که پایین‌ترین حد خود از ۱۳ دسامبر است. لازم به ذکر است که قیمت طلا در روز سه‌شنبه حدود ۱.۴ درصد کاهش یافت که بزرگ‌ترین کاهش روزانه خود از ۴ دسامبر بوده است

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب سکه امامی روز قبل وارد کانال ۱۹ درصدی شد. در حال حاضر برخی از معامله‌گران می‌گویند با‌توجه به نرخ دلار و طلا احتمال نوسان افزایشی قابل توجه در بازار سکه کمرنگ است. دسته ای هم معتقدند که سکه بین نوسان کاهشی و افزایشی طلا و سکه بلاتکیف شده است.

تکنیکالیست‌ها می‌گویند اگر سکه امامی ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال عقب‌نشینی تا کف کانال یاد شده وجود دارد. البته به باور عده‌ای از تحلیلگران ماندگاری سکه بالای ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌تواند کفه ترازوی افزایشی‌ها را سنگین‌تر کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد