اونس طلا2332.95
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

اعتراض امام جمعه خلیل‌آباد؛روکش آسفالت که افتتاحیه نمی‌خواهد!+ فیلم

امام‌جمعه خلیل‌آباد خراسان رضوی که برای افتتاح روکش آسفالت دعوت شده بود از افتتاح و بریدن روبان این پروژه امتناع کرد.

به گزارش سایت طلا،حجت‌الاسلام محمد علی دستجردی که به روستای جعفرآباد رفته بود در این خصوص گفت: برای روکش آسفالت که نباید مراسم افتتاحیه گذاشت، حق مردم است که این خدمات به آن‌ها ارائه شود.

وی خطاب به رئیس اداره مربوطه گفت: روکش آسفالت و تأمین نور مورد نیاز جاده وظیفه شما است، اینکه ما را بیاورید روکش آسفالت را افتتاح کنیم اقدام خوبی نبود.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با اعلام اینکه این خدمات حق مردم و ارائه آن وظیفه شما است، اظهار کرد: من فکر می‌کردم کار خاصی مانند احداث پل یا چندین کیلومتر آسفالت انجام داده‌اید.

وی با بیان اینکه من روبان این پروژه را قیچی نمی‌کنم، عنوان کرد: برای یک روکش آسفالت نباید مردم را بیاورید و جمع کنید، اینکه روکش اسفالت کردیم و روشنایی تأمین نمودیم به افتتاحیه نیاز ندارد این باشد برای مردم.

دستجردی در پاسخ به صحبت رئیس اداره مربوطه که این جزو یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان است، افزود: این‌که پروژه نیست این‌ها جزو وظایف روزمره شما است و نباید به عنوان پروژه مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعریف پروژه در مسائل دولتی این است که شما چیزی را بنا کنید، اینکه آسفالتی که از قبل بوده را مجدد روکش کنید پروژه نیست.

افتتاح نانوایی، افتتاح گلزار شهدا، افتتاح طرح اشتغال لیوان کاغذی، افتتاح مسکن مددجویی و... مهمترین پروژه‌هایی بودند که در روستای جعفرآباد به بهره‌برداری رسید.

جعفرآباد، روستایی در دهستان کویر بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد