اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عقب نشینی قیمت سکه با اعلام این خبر

فعالان بازار می‌گفتند احتمالا امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قیمت سکه مانند روز گذشته عقب‌نشینی خواهد کرد. گفتنی است خبر عدم کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو موجب شد که قیمت طلای جهانی هم ریزش قابل‌توجهی را ثبت کند.

به گزارش سایت طلا، بر اساس نرخ‌های اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی دیروز با ۳۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روزهای گذشته نوسان مختصر اما کاهشی را نشان می‌دهد.

در معاملات پشت خطی هم معامله‌گران مدعی بودند که این فلز گران‌بهای داخلی به مسیر کاهشی خود ادامه داده و در سطح ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شده است.

فعالان بازار می‌گفتند احتمالا امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قیمت سکه مانند روز گذشته عقب‌نشینی خواهد کرد. گفتنی است خبر عدم کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو موجب شد که قیمت طلای جهانی هم ریزش قابل توجهی را ثبت کند. قیمت اونس طلا امروز بر روی ۱,۹۹۲ دلار قرار گرفت که در مقایسه با روز قبل ۲۷ دلار پایین آمده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی اتحادیه طلا، تحلیل‌گران معتقد هستند که اگر سکه امامی ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال عقب‌نشینی تا کف کانال یاد شده وجود دارد. البته به باور عده‌ای از تحلیلگران ماندگاری سکه بالای ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌تواند کفه ترازوی افزایشی‌ها را سنگین‌تر کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد