اونس طلا2342.01
مظنه14,786,000
18 گرم3,413,300
ارزش سکه33,312,858
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

کلاهبردار ارز دیجیتال به کشور مسترد شد

رییس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۶ و نیم میلیون یورو، به کشور خبر داد.

به گزارش سایت طلا از پلیس، سردار "مجید کریمی" اظهار داشت: در پی اعلام مراجع قضایی، مبنی بر کلاهبرداری فردی از یکی از شهروندان و متواری شدن وی به یکی از کشورهای منطقه، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: این متهم با همدستی افراد دیگری، پس از تشکیل شبکه کلاهبرداری و ادعای اینکه میزان قابل توجهی ارز در یکی از کشورهای همسایه در اختیارشان می باشد با جلب اعتماد، شاکی پرونده مبلغ ۶ و نیم میلیون یورو را به صورت ارز دیجیتال در اختیار متهم و همدستانش قرار می دهد و سپس با تصاحب مبلغ یاد شده به خارج از کشور متواری می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بین المللی متهم به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.

رییس پلیس بین الملل فراجا خاطر نشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنیهای پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد.

سردار کریمی در پایان ضمن اشاره عدم اعتماد شهروندان به ویژه معاملات ارز دیجیتال، اظهار داشت: خوشبختانه این متهم به کشور استرداد و از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد