اونس طلا2298.67
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

شرط تغییر قیمت در بازار سکه

امروز قیمت طلای جهانی نسبت به روز شنبه هفته جاری افت و خیز قابل توجهی را ثبت نکرده و در حدود ۲۰۲۲ دلار معامله شد.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی که در هفته‌های گذشته، طبق اعلام نرخ اتحادیه طلا و جواهر، کانال ۳۴ میلیون تومان را هم لمس کرده بود در هفته قبل در کانال ۳۲ میلیون تومان مسیر کاهش را دنبال کرد.

این فلز گران‌بهای داخلی روز شنبه ۲۱ بهمن در حدود ۳۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز ۱۸ بهمن ماه تقریبا ۲۵۰ هزار تومان ارزان شده است.

در معاملات پشت‌خطی دیروز هم بازار سکه به دلیل تعطیلات ۲۲ بهمن بسته بود و فلز زرد رنگ داخلی نوسان خاصی را ثبت نکرد. قیمت طلای جهانی هم نسبت به روز شنبه هفته جاری افت و خیز قابل توجهی را ثبت نکرده و در حدود ۲۰۲۲ دلار معامله شد.

برخی از معامله گران معتقدند در شرایط کنونی احتمالا در روز دوشنبه قیمت‌ها دوباره مسیر کاهش را دنبال خواهند کرد. این دسته از معامله‌گران برای پیش‌بینی خود ۳ دلیل مطرح می‌کنند. به عقیده آنها به واسطه سود سپرده ۳۰ درصدی و پیش‌فروش خودروهای وارداتی، پول و نقدینگی در بازار نیست و پیش‌بینی می‌شود در صورت تزریق بازارساز شدت ریزش بیشتر شود.

با این حال اگر نرخ دلار رشد کند احتمال تغییر انتظارات در بازارسکه هم وجود دارد. در شرایط کنونی گفته می‌شود که اگر سکه امامی ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال عقب‌نشینی تا کف کانال یاد شده وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد