اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

متقاضیان دریافت سود روزشمار فرصت ثبت‌نام کارت نکسو را از دست ندهند

افرادی که از سود ماه‌شمار سپرده‌های بانکی رضایت ندارند، می‌توانند از کارت جدید «نکسو» استفاده کنند که دارای سود روزشمار ۲۶/۱ درصدی است.

افرادی که از سود ماه‌شمار سپرده‌های بانکی رضایت ندارند، می‌توانند از کارت جدید «نکسو» استفاده کنند که دارای سود روزشمار ۲۶/۱ درصدی است. ثبت نام و دریافت کارت نکسو غیرحضوری و رایگان بوده و شما می‌توانید از طریق گروه مالی فارابی این کارت را به‌صورت رایگان در محل خود، دریافت کنید.

کارت نکسو چیست؟

کارت نکسو محصول جدیدی است که توسط گروه مالی فارابی با همکاری بانک پاسارگاد عرضه شده است. این کارت بانکی به یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه با عنوان «هدیه فارابی» متصل است. این صندوق امکان دریافت سود روزشمار را برای تمامی کسانی که کارت نکسو دریافت کر‌ده‌اند، فراهم می‌کند. به این ترتیب هر ریال مانده حساب کسانی که کارت نکسو دریافت کرده‌اند، بدون محدودیت شامل دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد می‌شود. کسانی که علاقه‌مند به دریافت این کارت جدید بانکی هستند، می‌توانند با کلیک روی لینک دریافت رایگان کارت نکسو اقدام کنند.

مزایای استفاده از کارت نکسو چیست؟

کارت نکسو در مقایسه با سایر کارت‌های بانکی مزایای منحصر به فردی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. دریافت سود روزشمار و بدون‌ریسک معادل ۲۶/۱ درصد

. معاف از مالیات

. بدون نرخ شکست سرمایه

. امکان خرید از دستگاه پوز و آنلاین

. انتقال پول به روش‌های پایا، ساتنا و کارت‌ به کارت

. امکان دریافت اعتبار

. امکان دریافت وام

. ثبت نام غیرحضوری و رایگان

همانطور که مشاهده کردید، یکی از بهترین ویژگی‌های کارت نکسو امکان دریافت سود روزشمار و بدون ریسک بالاتر از سود بانکی است. در حقیقت سود سپرده‌های بانکی کوتاه‌مدت تنها بین ۵ تا ۱۷ درصد بوده و به صورت ماه‌شمار است. به‌طور کلی تمامی سپرده‌های بانکی اعم از کوتاه‌مدت و بلند‌مدت دارای سود ماه‌شمار هستند و سود به کمترین موجودی حساب طی یک ماه تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است درآمد حاصل از سپرده‌های بانکی معاف از مالیات نبوده و در صورت برداشت سرمایه پیش از زمان تعیین‌شده نیز سرمایه شما دچار نرخ شکست شده و مشمول جریمه برداشت زودتر از موعد خواهد شد. در صورتی‌که صندوق‌ درآمد ثابت هدیه فارابی دارای معافیت مالیاتی است و نرخ شکست سرمایه در آن وجود ندارد.

چرا سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت «هدیه فارابی» بهتر از بانک است؟

صندوق‌ درآمد ثابت هدیه فارابی از معتبرترین صندوق‌های با درآمد ثابت در بورس بوده و با توجه به اینکه بخش زیادی از کل دارایی‌های خود را در اوراق با درآمد ثابت مانند اخزا، مشارکت، گام، مرابحه و… سرمایه‌گذاری می‌کند، بازدهی بالاتری نسبت به سپرده‌های بانکی دارد. این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت کرده و توسط مدیران متخصص و حرفه‌ای در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری مدیریت می‌شود. از طرف دیگر، بازدهی صندوق هدیه ۲۶/۱ درصد به‌صورت سالانه بوده و حداقل سه درصد بیشتر از سپرده‌های بلندمدت بانکی است. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزایای صندوق هدیه فارابی به شمار می‌آیند:

. دریافت سود روزشمار

. نقدشوندگی بالا

. اتصال به کارت بانکی نکسو

. امکان دریافت سود ماهانه و سود مرکب

. مدیریت حرفه‌ای و تخصصی

چطور می‌توان کارت نکسو را دریافت کرد؟

برای دریافت کارت نکسو و سرمایه‌گذاری در صندوق هدیه می‌توانید به روی لینکافتتاح حساب کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه نکسو، روی دریافت رایگان کارت کلیک کنید تا به‌صورت غیرحضوری، تمام مراحل را از ثبت‌ نام تا سرمایه‌گذاری انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید ۷ روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان گروه مالی فارابی با شماره 1561 در ارتباط باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد