اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه امروز به کدام سو می رود ؟

قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه طلا و جواهر صبح امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه 32 میلیون و 300 هزار تومان بود.

به گزارش سایت طلا،بررسی هسته مرکزی بازار سکه در چهارمین روز هفته جاری حکایت از آن دارد که سکه امامی با 31 میلیون و 700 هزار تومان شروع به کار کرد اما در ادامه معاملات وارد کانال 32 میلیون تومان شد.قیمت سکه امامی عصر دیروز 32 میلیون و 700 هزار تومان به کار خودش پایان داد. همچنین حباب سکه دیروز بزرگتر شد و به 6 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

از سوی دیگر، قیمت طلای جهانی دیروز در حدود 2035 دلار معامله شد اما در زمان تدوین این گزارش با 2034 دلار به فروش رسید.

همچنین دیروز ششمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد و طبق اعلام مرکز مبادله ایران، از مجموع ۴۶ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی عرضه شده، ۳۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، درحراج حضوری روز سه شنبه با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان معامله شد.

برخی از سکه‌بازان تصور می کنند که رشد قیمت‌ها دلیل اقتصادی دارد. با این حال «خبرگزاری ایلنا» در گفتگویی با« سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد» نوشته آقای وزیر «در مورد احتمال رشد دوباره قیمت ها» گفته «تحلیل همکارانم در بانک مرکزی اینگونه نیست که افزایش نرخ دلار عامل اقتصادی داشته باشد و متفاوت از این گفته‌ها است».

در همین راستا «یحیی آل‌اسحاق، رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق » در گفتگویی با خبرآنلاین در مورد «پیش‌بینی وضعیت بازار ارز تا پایان امسال » گفته یک بخشی از نیازهای ارزی پایان سال «واقعی » است؛ مثل« تسویه‌حساب‌ها و برخی از سفرها »که ممکن است« تقاضا یک مقداری بالا رود.» اما این میزان تقاضا به قدری نیست که نوسان ایجاد کند. طبق اظهارات او «در صورتی که شرایط منطقه عادی شود، نرخ ارز به قبل برمی‌گردد.»

فعالان بازار می گویند در صورتی که نرخ دلار و درهم به مسیر اصلاحی خود ادامه دهند فشار فروش در بازار سکه بیشتر خواهد شد.

قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه طلا و جواهر صبح امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه 32 میلیون و 300 هزار تومان بود.

در شرایط کنونی با توجه با قیمت اعلامی سکه در سایت اتحادیه، تحلیلگران می گویند سکه مرز 32 میلیون و 500هزار تومان را پیش روی خود دارد؛ اما اگر 32 میلیون و 200 هزار تمان را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا پله هشتم کانال 31 میلیون تومان وجود دارد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد