اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پوستر فدراسیون فوتبال ایران و AFC برای بازی امشب ایران و قطر

پوستر فدراسیون فوتبال ایران و AFC برای بازی امشب ایران و قطر را ببینید.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر برای شناخت دومین تیم راه یافته به دیدار پایانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن به مصاف هم می روند.

به گزارش سایت طلا، تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه چهارشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه الثمامه و با قضاوت احمد علی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

دو تیم ایران و قطر تاکنون ۲۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل این بازی‌ها ۱۶ برد برای ایران ۳ پیروزی برای قطر و نتیجه ۵ بازی این دو تیم هم با مساوی به پایان رسیده است. در این دیدارها جمعاً ۵۷ گل به ثمر رسیده که سهم تیم ایران ۴۱ گل و سهم تیم قطر ۱۶ گل بوده است.

پوستر AFC برای بازی امشب ایران و قطر

پوستر فدراسیون فوتبال ایران برای بازی امشب مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

شماره ۱۱، خطرناک‌ترین بازیکن قطر

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا،اکرم عفیف مغز متفکر قطری‌هاست و بهترین عملکرد را در جام ملت‌های آسیا داشته است.

به نوشته روزنامه الوطن امید اصلی تیم ملی فوتبال قطر برای درخشش در این بازی اکرم عفیف است. عفیف در یازده بازی که در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته، موفق شده است ۳۸ موقعیت گلزنی را روی دروازه حریفان خلق کند. او در هر بازی میانیگن ۳.۵ موقعیت گلزنی را ایجاد کرده که این بهترین آمار در بین همه بازیکنان است.

عفیف از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. او در دور قبل جام ملت‌های آسیا نیز نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و بیشترین نقش را در قهرمانی قطر در آن رقابت‌ها ایفا کرد.

شماره یازده قطری‌ها در نسخه کنونی جام ملت‌های آسیا هم بهترین بازیکن تیمش بوده است؛ به طوری که چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم مارکس لوپس به شمار می‌آید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد