اونس طلا2343.09
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

بهترین گوشی های بازار ایران در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان + تصاویر

در بین گوشی‌های اقتصادی، کدام یک بهترین عملکرد را دارد؟ با معرفی بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان همراه ما باشید.

به گزارش سایت طلا، در بین گوشی‌های اقتصادی، کدام یک بهترین عملکرد را دارد؟ با معرفی بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان همراه ما باشید.

در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به دلیل ادامه یافتن نوسانات ارزی و همچنین ورود محصولات جدید به بازار، لیستی که بتوان در آن بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان را گنجاند مقداری دچار تغییر شده است، به همین منظور ما در گجت نیوز یک لیست جدید براساس نیاز کاربری افراد مختلف، از یک تلفن همراه در این بازه قیمتی تهیه کرده‌ایم. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های نو و کارکرده بازار که ارزش خرید بالاتری به نسبت سایر تلفن‌ها دارند، می‌پردازیم.

در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان چه گوشی بخریم؟

با توجه به نرخ ارز در زمان نگارش این مطلب، با پرداخت چنین هزینه‌ای شما می‌توانید یک گوشی موبایل ۹۰ تا ۱۸۰ دلاری تهیه کنید. این بازه قیمتی مربوط به گوشی‌ های پایین‌رده اقتصادی تا گوشی‌ های نزدیک به میان‌رده است. انتخاب گوشی در این بازه قیمتی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چرا که همچون گوشی‌ های پرچمدار یا میان‌رده بازار، گوشی‌ های پایین رده خوب نیستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند به طور کلی تجربه شما از کاربری گوشی را تحت شعاع قرار دهد. در نتیجه لازم است در قدم اول نیاز کاربری خود از یک گوشی هوشمند را تعیین کنید و با توجه به آن نیاز، محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

در ادامه این مطلب، ما به معرفی بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان براساس کاربری‌های مختلف می‌پردازیم.

بهترین گوشی اقتصادی بازار از نظر طراحی و مقاومت _ بهمن ۱۴۰۲

اگر ظاهر گوشی و دقت به جزئیات طراحی برای شما دارای اولویت ویژ‌ه‌ای است، ما به شما محصولا برند آنر و هواوی را در این بازه قیمتی پیشنهاد می‌کنیم. البته یادتان باشد اگر به رابط کاربری و تنظیمات شیائومی یا سامسونگ عادت کرده‌اید، ممکن است در هفته‌های اول استفاده از گوشی‌های آنر و هواوی خیلی راحت نباشید.

Honor 90 lite

اگرچه ظاهر و زیبایی یک معقوله صلیقه‌ای در انتخاب یک گوشی هوشمند است و نمی‌توان برای تمامی صلیقه‌ها یک گوشی را برتر از دیگری دانست، اما نمی‌توان طراحی چشمگیر آنر ۹۰ لایت را نادیده گرفت. طراحی این گوشی به قدری زیباست که حس و حال یک گوشی پرچمدار یا حداقل یک میانرده باکیفیت بازار را برای شما تداعی می‌کند. 89.6% نمای جلویی این گوشی از نمایشگر پوشیده شده است که وظیفه غوطه‌ور کردن شما در محتوی را بر عهده دارد. در نمای پشتی این گوشی هم شاهد همان سبک طراحی آنر 90 هستیم که می‌تواند نظرها را به سمت خود جلب کند. این گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده است و دقت مونتاژ آن مقداری از رقیبانش نظیر Galaxy A34 و Realme 11 5G بهتر است و می‌توان گفت این مدل جزو بهترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون بازار ایران است.

Samsung Galaxy A34

نماینده‌های اقتصادی سامسونگ همیشه جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران داشته‌اند. افرادی که تنها به اندازه یک کالای اقتصادی برای گوشی موبایل خود هزینه می‌کنند، معمولا چندان به تکنولوژی و اخبار مربوط به آن اهمیت نمی‌دهند، به همین دلیل برای خرید گوشی موبایل به سراغ برند‌های سرشناس بازار می‌روند و کمتر به برند‌های دیگر اعتماد می‌کنند. گلکسی A34 نماینده شایسته سامسونگ در این بازه قیمتی است. طراحی Galaxy A34 از محصولات خانواده اس 23 سامسونگ الهام گرفته شده است و در نمای پشتی این محصول شاهد دوربین‌های سه گانه جزیره‌ای هستیم که این مدل را از نظر طراحی، به یکی از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان تبدیل می‌کند.

کیفیت ساخت و متریال گوشی هم با توجه به بازه قیمتی که گوشی در آن حضور دارد، راضی کننده به نظر می‌رسد. اما هنگام در دست گرفتن این محصول اصلا حس یک گوشی لوکس و ظریف به شما منتقل نمی‌شود. در نمای جلویی این گوشی شاهد طراحی قدیمی اینفینیتی U هستیم که برای سال 2023 – 2024 از مد افتاده است، اما خوشبختانه حاشیه‌های نمایشگر به اندازه A54 آنقدر زیاد نیست که آزار دهنده باشد. نمایشگر این گوشی هم به اندازه کافی بزرگ است و کارهایی مثل وبگردی و ایمیل زدن در آن لذت‌بخش است.

این گوشی در رده قیمتی خود از لحاظ مقاومت دارای دو برگ برنده است: گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP67 و وجود پوشش گوریلا گلس 5 برای محافظت از نمایشگر گوشی.

Realme 11 5G؛ بهترین گوشی کمترشناخته شده بازار تا ۱۰ میلیون تومن

یکی از برندهایی که به تازگی به صورت رسمی وارد بازار ایران شده، ریلمی است. Realme 11 5G جدیدترین گوشی اقتصادی این شرکت با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کند، قیمت منصفانه‌‌ای دارد. مطابق ترند جدید بازار، گوشی جدید ریلمی هم کاملا تخت طراحی شده است. در قاب پشتی‌ این گوشی که از جنس پلاستیک است شاهد قرارگیری دو دوربین در یک بیرون زدگی‌ای دایره‌ای هستیم. در برخی از رنگ‌ها نمای پشتی گوشی به تکسچرهای خاصی مزین شده است که قاب پشتی را از یکنواختی خارج می‌کند. قابل توجه‌ترین بخش ریلمی 11 از نظر متریال، فریم آلمینیومی آن است که تا حد زیادی مقاومت دستگاه را بالا می‌برد. در نمای جلویی هم این گوشی امیدوار کننده است. در قاب جلویی این گوشی شاهد یک نمایشگر 6.72 اینچی هستیم که 86.4% نمای جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است که برای یک گوشی در این رنج قیمتی بسیار خوب است.

بهترین نمایشگر در بین گوشی‌ های زیر ده میلیون تومان

در ابتدا و انتهای این بازه قیمتی شاهد از استفاده از دو نوع پنل نمایشگر متفاوت برای گوشی‌ها هستیم، گوشی‌های بازه قیمتی 5 میلیون تومان معمولا دارای نمایشگر IPS و بیشتر گوشی‌های بالای 6 میلیون تومان دارای نمایشگر AMOLED هستند که تجربه مالتی مدیا بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

در این بازه قیمتی سه گوشی رقابت سنگینی برای تصاحب عنوان بهترین نمایشگر را دارند:

Samsung Galaxy A34

اگر کیفیت نمایشگر برای شما اهمیت زیادی دارد، به راحتی می‌توانیم A34 را به شما پیشنهاد دهیم. نمایشگر این گوشی سامسونگ از نوع AMOLED بوده و نرخ تازه‌سازی تصویر آن 120 هرتز است. این نمایشگر رنگ‌‌ها را با دقت و شفافیت بالا به نمایش می‌گذارد و تقریبا تفاوتی با نمایشگر A54 ندارد.

Xiaomi Redmi Note 13

یکی از محصولات جدید بازار که در بخش نماشگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، شیائومی ردمی نوت ۱۳ است. نمایشگر این محصول بر روی کاغذ از ویژگی‌های اعجاب انگیزی برای این بازه قیمتی بهره می‌برد اما در عمل، هم سطح نمایشگر آ ۳۴ سامسونگ ظاهر می‌شود. از ویژگی‌های جذاب این نماشگر، می‌توان به ۱۰ بیتی بودن آن اشاره کرد که توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را برای آن مهیا کرده است.

قدرتمندترین گوشی در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

این بازه قیمتی به گوشی‌های اقتصادی بازار مربوط می‌شود و نمی‌توان از این گوشی‌ها عملکرد درخشانی در پردازش‌های سنگین انتظار داشت. تقریبا در این بازه قیمتی تمامی گوشی‌ها از پس اجرای کارهای ساده روزمره بر می‌آیند؛ اما مواردی به دلیل رابط کاربری بهینه‌تر، می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. در این بازه قیمتی معمولا گوشی‌های برند شیائومی سخت‌افزار قدرتمند‌تری به نسبت سایر برند‌ها دارند.

به صورت استثنا در این بازه قیمتی یک گوشی ۱۱ میلیون تومانی از برند شیائومی به شما معرفی می‌کنیم، که به طرز چشمگیری از سایر گوشی‌ها قدرتمندتر است.

Xiaomi Poco F4

پوکو اف ۴ شیائومی به سبب بهره‌مندی از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۷۰، در رده گوشی‌های قاتل پرچمدار قرار می‌گیرد. این گوشی حتی از گلکسی نوت ۲۰ الترا سامسونگ هم قوی‌تر است. اگر عملکرد سخت‌افزاری، پردازش‌های سنگین و بازی کردن جز موارد کاربری شما از یک تلفن همراه است، انتخابی بهتر از این گوشی در بین بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان وجود ندارد.

Samsung Galaxy A34

اگرچه نماینده سامسونگ حرفی برای گفتن در برابر F4 ندارد، اما به سبب رابط کاربری بهینه‌تر در عملکردهای روزمره پا به پای نماینده شیائومی می‌تواند به رقابت بپردازد، پردازنده این گوشی تقریبا می‌تواند بازی کالاف دیوتی موبایل را با گرافیک متوسط و نرخ فریم بالا با ثبات متوسطی اجرا کند.

پردازنده‌های Hallo G99، Hallo G88، Snap 680

در بازه قیمتی ۵ تا ۷ میلیون تومان هم گوشی‌های دارای این پردازنده‌ها وجود دارند که توانایی پردازش‌های سنگین را ندارد و فقط برای انجام امور روزمره مانند وب‌گردی و فضای مجازی می‌توانید بر روی آ‌ها حساب کنید.

بهترین عملکرد باتری و شارژر در بین بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان معمولا گوشی‌هایی حضور دارند که از لحاظ شارژدهی عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهند. گوشی‌های خانواده M برند سامسونگ در این بازه قیمتی معمولا باتری‌های حجیمی را در در دل خود جای داده‌اند و از سوی مقابل، شیائومی تمرکز ویژه‌ای بر روی سرعت شارژ و استفاده از آداپتورهای با توان بالا داشته است.

بهترین گوشی‌ از لحاظ شارژدهی

بهترین گوشی تا ده میلیون را می‌توان سامسونگ گلکسی M34 دانست که به لطف باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود، در استفاده‌های سانگین به راحتی تا ۱.۵ روز شارژدهی دارد و در استفاده‌های معمولی ۲ تا ۳ روز می‌توانید بر روی باتری این گوشی حساب کنید. وجود چنین باتری‌ای سبب شده وزن گوشی به ۲۰۸ گرم برسد و در صورت استفاده از قاب محافظ این وزن افزایش هم می‌یابد، پس با گوشی یوقور و ضخیمی طرف خواهید بود. درگاه شارژ این گوشی حداکثر توان ۲۵ وات را پشتیبانی می‌کند که مدت زمان شارژ کامل این دستگاه بیشتر از ۱.۵ ساعت به طول خواهد انجامید.

بهترین گوشی از لحاظ سرعت شارژ بین ۵ تا ۱۰ میلیون

با پرداخت هزینه تقریبی ۹.۵ میلیون تومان، شما می‌توانید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را تهیه کنید که از لحاظ سرعت شارژ دست برتر را در این بازه قیمتی دارد. سرعت شارژ این گوشی آنقدر بالا است که پرچمداران روز بازار هم توانایی رقابت با آن را ندارند. ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس به لطف آداپتور ۱۲۰ واتی موجود در جعبه این گوشی تنها ظرف مدت ۱۵ دقیقه، از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. تکنولوژی شارژ این گوشی کاملا بهینه بوده، به طوری که که در طی مدت شارژ شدن گوشی، شاهد گرمای غیر طبیعی نیستم و در دراز مدت آسیب جدی‌ای به باتری گوشی وارد نمی‌شود.

در رتبه‌های بعدی گوشی‌هایی نظیر ریلمی 11 5G، ردمی نوت 11 پرو و داریا باند حضور دارند که به صورت میانگین از توان شارژ 66 وات پشتیبانی می‌کنند و عملکرد رضایت بخشی را از خود به نمایش می‌گذارند. اکثر گوشی‌های سامسونگ در این بازه قیمتی دارای سرعت شارژ 25 واتی هستند و حتی آداپتور آن‌ها از جعبه گوشی حذف شده است و حرفی برای گفتن در این زمینه ندارند.

بهترین دوربین در بین بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

معمولا شرکت‌های سازنده گوشی موبایل در این بازه قیمتی، تمرکز خاصی بر روی دوربین گوشی‌ها ندارند به طوری که بغیر از دوربین اصلی که عملکرد معمولی‌ای دارد سایر دوربین‌ها ۲ ،۵ یا ۸ مگاپیکسلی هستند و بیشتر جنبه زیبایی دارند تا کارایی!

اما با گشتن در بازار می‌توانید گوشی‌هایی را پیدا کنید که علاوه بر قیمت اقتصادی، بتوانند نیازهای عکاسی شما به طرز مناسبی پاسخ دهند. توجه داشته باشید که مگاپیکسل بیشتر به معنی کیفیت تصویر بهتر نیست و امروزه پردازش‌های نرم‌افزاری حرف اول را در خروجی دوربین می‌زنند.

Samsung Galaxy A34

در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان، دوربین گلکسی A34 سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و تقریبا در تمامی سناریو‌های عکاسی عملکرد درخشانی از خود برجای می‌گذارد؛ به گونه‌ای که شاید باور نکنید که این تصاویر با یک گوشی 10 میلیون تومانی گرفته شده باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های دوربین عکاسی این گوشی بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال است. لرزشگیر اپتیکال سبب می‌شود تا لنز دوربین در شرایط نوری ضعیف عکس‌های بهتری ثبت کند، همچنین هنگامی که شما در حین حرکت، در حال عکاسی یا فیلم‌برداری هستید، تاری تصویر به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. در قاب پشتی این گوشی دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی التراواید و ماکرو هم به چشم می‌خورد که حقیقتا کیفیت قابل قبولی ندارند و احتمالا هیچ‌گاه با آن‌ها عکاسی نکنید. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک حسگر 13 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری 4K است که تصاویر گرفته شده توسط آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در فضای مجازی باشد، اما توقع زیادی از آن نداشته باشید.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus

نماینده دو سال پیش شیائومی در این بازه قیمتی هنوز هم عملکرد قابل ستایشی دارد و بین بهترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون بازار، جزو برترین گزینه‌هاست. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی بوده که در ثبت جزئیات تصاویر، عملکرد عالی‌ای دارد. اگر کیفیت تصاویر دوربین یک گوشی را در زوم کردن می‌دانید؛ شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس یکی از بهترین انتخاب‌های این بازه قیمتی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های جذاب این دوربین توانایی فیلم‌برداری اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه با دقت 720p است؛ که می‌تواند شما را برای ثبت ویدیوهای خلاقانه یاری کند. دوربین سلفی این گوشی دارای لنز 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f 2.5 بوده که تقریبا عکس‌های رضایت بخشی ثبت می‌کند.

Honor 90 lite

یکی از بهترین دوربین‌های اصلی در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان، بر روی نماینده برند آنر وجود دارد. شارپ‌ترین تصاویر در این بازه قیمتی را می‌توان توسط دوربین 100 مگاپیکسلی آنر 90 لایت به ثبت رساند. البته به دلیل پنل ips به کار رفته بر روی این گوشی، رنگ‌های تصاویر ثبت شده توسط خود نمایشگر گوشی چندان جذاب به نظر نمی‌رسند و تا حدی به سمت رنگ مردگی تمایل دارند. دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است که عملکرد ام را نمی‌پسندیم

Poco M5s

پوکو ام 5 اس یکی از گوشی‌های سال گذشته برند شیائومی است که توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. دلایل زیادی برای برتر دانستن این گوشی در این بازه قیمتی وجود دارد. اول آنکه درحالی که اکثر گوشی‌های موجود در این بازه قیمتی دارای نمایشگر IPS با دقت 720p هستند، این گوشی از پنل Amoled با دقت Fhd بهره می‌برد. سخت افزار این گوشی هنوز هم در انجام کارهای روزمره پا ب پای نمونه‌های جدید‌تر نظیر پوکو c65 قدرت دارد و حتی در بعضی از موارد عملکرد بهتری هم از خود نشان می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و توانایی ضبط ویدیوهای 4k را دارد.

Xiaomi Poco F4

در این بازه قیمتی دو گوشی رقابت سر سختی را برای تصاحب جایگاه بهترین را دارند. یکی از این موارد گوشی قاتل پرچمدار شیائومی یعنی پوکو اف 4 است. مهم‌ترین مزیت پوکو F4 در این بازه قیمتی سخت افزار به شدت قدرتمند آن است؛ این گوشی آنقدر قدرتمند است که توانایی اجرای تمامی کارهای سنگین را به بهترین شکل ممکن دارد، حتی می‌توانید به عنوان یک گوشی گیمینگ بر روی این محصول حساب ویژه‌ای باز کنید. دومین برگ برنده این محصول نمایشگر آن است، اگر به دنبال نمایشگری هستید که رنگ‌ها را با غلظت زیادی به نمایش بگذارد پوکو F4 گزینه مطلوبی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به پیک روشنایی 1300 نیتی، HDR10 PLUS، دالبی ویژن و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی اشاره کرد که فراتر از بازه قیمتی محصول است.

Samsung Galaxy A34

گلکسی A34 سامسونگ محبوب‌ترین گوشی در بین بهترین گوشی های بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان محسوب می‌شود، اکثر مردم که اطلاعات چندانی از مشخصات گوشی‌های هوشمند ندارند با خیالی آسوده برای خرید این گوشی اقدام می‌کنند. نماینده سامسونگ در این بازه قیمتی در تمامی زمینه‌ها عملکرد رضایت بخشی از خود نشان می‌دهد. مهم‌ترین وجه تمایز این گوشی در قیاس با سایر گوشی‌ها، دریافت 4 سال بروزرسانی نرم‌افزار اندروید است که در استفاده‌های طولانی مدت این گوشی را به انتخاب بهتری تبدیل می‌کند.

دوربین این گوشی یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی در این بازه قیمتی را در اختیار شما می‌گذارد که مشابه آن را در کمتر گوشی‌ای می‌بینید. یکی دیگر از بخش‌های جذاب این گوشی طراحی پنل پشتی و وجود دوربین‌های جزیره‌ای آن است، طراحی‌ای جواب پس داده که اکنون شاهد به کارگیری‌اش بر روی گوشی‌های اقتصادی بازار هستیم. گوشی‌های سامسونگ همیشه به کیفیت بالای نمایشگر معروف بوده‌اند و گلکسی A34 نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمایشگر این گوشی به لطف روشنایی 1000 نیتی برای هرکاری مناسب است.

اگر از گوشی همراه خود برای پردازش‌های سنگین استفاده نمی‌کنید، گلکسی A34 پیشنهاد ما به شماست.

سوالات متدوال

آیا گوشی‌ های زیر ۱۰ میلیون تومان، برای اجرای بازی‌های کالاف دیوتی موبایل و پاجی مناسب هستند؟

گوشی‌های اقتصادی بازار معمولا سخت‌افزار چندان قدرتمندی ندارند که انتظار اجرای بازی‌های سنگین را از آن‌ها داشته باشید. اما کمپانی‌های سازنده موبایل از محبوبیت این بازی‌ها خبر دارند و سعی می‌کنند تا حد ممکن این بازی‌ها را برای گوشی تولیدیشان بهینه کنند. بسیاری از گوشی‌های اقتصادی بازار می‌توانند این بازی‌ها را با کیفیت متوسط و فریم بالا اجرا کنند.

سطح کیفیت دوربین گوشی‌ های اقتصادی بازار چگونه است؟

اگرچه در این بازه قیمتی نمی‌توان انتظار خاصی از دوربین گوشی‌ها داشت، اما مواردی که در بخش بهترین دوربین‌ها در این مطلب به شما معرفی کردیم می‌توانند عملکرد رضایت بخش و حتی فراتر از آن را برای شما به ارمغان بیاورند.

در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان، گوشی اقتصادی بخریم یا به سراغ پرچمداران قدیمی دسته دوم برویم؟

اگر برای استفاده‌های معمولی نظیر شبکه‌های مجازی، وب‌گردی و… از تلفن خود استفاده می‌کنید، گوشی‌های اقتصادی بازار می‌توانند برای مدت زمان بیشتری به نیازهای شما پاسخ مطلوب بدهند. اما اگر بتوانید پرچمداران یا گوشی‌های قاتل پرچمدار یک یا نهایتا دو سال گذشته که از سلامت کامل برخور دارند را تهیه کنید، کاربری به مراتب لذت بخش‌تری را تجربه خواهید کرد.

در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان، گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

بسیاری از افراد همچنان به برند شیائومی اعتماد ندارند و معتقدند که محصولات سامسونگ با کیفیت بالاتری ساخته می‌شوند و در دراز مدت عملکرد پایدارتری از خود نشان می‌دهند. اما شیائومی در طول چند سالی که در بازار ایران مشغول فعالیت بوده، عملکرد رضایت بخشی داشته و خریداران محصولات این برند را راضی نگه داشته است به گونه‌ای که نمی‌توان تفاوت خاصی را بین برند شیائومی و سامسونگ قائل شد. ما در گجت نیوز به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن بهترین انتخاب در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان، به مقایسه مدل‌های مختلف گوشی در برندهای مختلف بپردازید تا اینکه از میان محصولات یک برند، کالای خود را انتخاب کنید. اما اگر همچنان تمایل دارید که گوشی سامسونگی بخرید، galaxy A34 بهترین انتخاب در این بازه قیمتی است.

در این مطلب ما به معرفی بهترین گوشی های بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداختیم، انتخاب شما کدام گوشی است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد