اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش نقد و اقساط 3 محصول کرمان موتور آغاز شد+ مبلغ اقساط

گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقد و اقساط سه محصول مونتاژی KMC شامل مدل‌های ‌T8، J4 و X5 را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا، گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقد و اقساط سه محصول مونتاژی KMC شامل مدل‌های ‌T8، J4 و X5 را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

گروه کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز طرح جدید فروش محصولات این شرکت خبر داد. در این طرح فروش قرار است خودروهای جک J4 و کی ام سی X5 به‌صورت نقدی و با موعد تحویل ۹۰ روزه و کی ام سی T8 نیز به‌صورت نقد و اقساط و با موعد تحویل ۶۰ روزه خدمت خریداران عرضه شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.

شرایط فروش محصولات KMC کرمان موتور – بهمن ۱۴۰۲

در طرح جدید فروش محصولات کرمان موتور ویژه بهمن ۱۴۰۲، به‌دلیل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودروها نیز با افزایش همراه بوده است. ضمنا تمامی خودروها با مدل سال ۱۴۰۳ تحویل خریداران خواهند شد. در ادامه، جدول فروش محصولات نام‌برده شده را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش نقدی کی ام سی J4

با توجه به افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، جک J4 با افزایش قیمت ۱۴ میلیون تومانی، با قیمت ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. رنگ‌های عرضه شده برای این خودرو سفید، مشکی و خاکستری است.

شرایط فروش نقدی کی ام سی X5

کی ام سی X5 نیز با افزایش قیمت ۱۱ میلیون تومانی، با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. رنگ‌های قابل عرضه برای X5 نیز سفید، مشکی و خاکستری خواهد بود.

شرایط فروش کی ام سی T8

خودرو کی ام سی T8 نیز در این طرح با قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. آن دسته از مشتریانی که خواهان خرید اقساطی این محصول هستند، از مبلغ اعلام شده، ۸۶۵ میلیون تومان را هنگام ثبت نام پرداخت کرده و سپس طی ۱۲ قسط ۲۰ میلیون تومانی نسبت به پرداخت اقساط اقدام می‌نمایند. تاریخ اولین قسط ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۳ خواهد بود و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در مرحله آخر پرداخت به تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۵ توسط خریدار باید پرداخت شود. رنگ‌های عرضه شده برای این خودرو سفید، مشکی، آبی و قرمز خواهد بود.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به وبسایت کرمان موتور، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات کرمان موتور و ثبت نام محصولات اعلامی اقدام نمایند. این طرح فروش از فردا به تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تاریخ ۳۰ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد