اونس طلا2335.25
مظنه14,506,000
18 گرم3,348,700
ارزش سکه32,682,018
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000
گزارش آگهی

بهترین صرافی ایرانی با کمترین کارمزد!

کارمزد 0.5 درصدی برای انجام معاملات! احتمالا این جمله تبلیغاتی و مدل‌های مشابه را بسیار دیده‌اید. جملاتی که کاربران را ترغیب می‌کنند تا سرمایه خود را داخل این صرافی‌ها قرار دهند و از خدمات آن استفاده کنند

کارمزد 0.5 درصدی برای انجام معاملات! احتمالا این جمله تبلیغاتی و مدل‌های مشابه را بسیار دیده‌اید. جملاتی که کاربران را ترغیب می‌کنند تا سرمایه خود را داخل این صرافی‌ها قرار دهند و از خدمات آن استفاده کنند. اما کلیه صرافی‌ها اعتبار کافی را ندارند و این شعارهای تبلیغاتی می‌تواند باعث از دست دادن سرمایه کاربران شود! از‌همین‌رو برای انتخاب صرافی، حتما اعتبار آن را بررسی کنید؛ زیرا دریافت کارمزد کم یکی از ویژگی‌های بهترین صرافی‌ها است.

اگر به یک صرافی امن، معتبر، سریع و با کارمزد کم نیاز دارید که امکانات و ویژگی‌های خاصی را در اختیار شما قرار دهد، بهترین انتخاب نوبیتکس است. این صرافی در ایران فعالیت می‌کند، اما امکاناتی برابر با صرافی‌های معتبر جهانی ارائه می‌دهد.

دریافت کمترین کارمزد؛ مهم‌ترین ویژگی صرافی نوبیتکس

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک صرافی کاربر پسند، دریافت کارمزد کم است. البته که بسیاری از صرافی‌‌ها لقب «کم‌ کارمزدترین» صرافی را به خود داده‌اند، اما فقط نوبیتکس است که این لقب را یدک می‌کشد. در صرافی نوبیتکس، کمترین میزان کارمزد برای انجام معاملات دریافت می‌شود، علاوه‌بر این شرایطی خاص برای کاربران ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

کارمزد این صرافی در حالت عادی برای افرادی که کمتر از 10 میلیون معامله می‌کنند، 0.35% است. هرچه میزان معاملات بیشتر شود و به 10 تا 50 میلیون برسد، میزان کارمزد به 0.3% خواهد رسید. اگر کاربر معاملات بیشتری داشته باشد و این مبلغ بین 50 تا 100 میلیون باشد، کارمزد تراکنش‌ها به 0.25% می‌رسد؛ البته باتوجه‌به این که در بازار ریالی یا حرفه‌ای معامله کنید، میزان کارمزد کاهش می‌یابد. بادرنظرگرفتن میزان کارمزد‌ها، به‌جرات باید گفت نوبیتکس کم‌کارمزد‌ترین صرافی ایرانی است که کامل‌ترین لیست ارزهای دیجیتال را نیز ارائه می‌دهد!

صرافی نوبیتکس در سرعت پردازش تراکنش‌ها حرف اول را می‌زند!

نوبیتکس باتوجه‌به نیاز کاربران از چندین بلاکچین برای انجام تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کند. در این صرافی شما می‌توانید معاملات خود را روی بستر اتریوم یا ترون پردازش کنید. سرعت پردازش تراکنش‌ها در صرافی نوبیتکس و انتقال آن به شبکه موردنظر در کمتر از چند ثانیه رخ می‌دهد. در یک صرافی ارز دیجیتال سرعت اهمیت بسیاری دارد؛ زیراقیمت‌ ارز دیجیتال لحظه‌ای تغییر می‌کنند.

در نتیجه معامله باید بدون تاخیر و در همان لحظه انجام شود تا از سود و زیان‌های احتمالی جلوگیری شود. از‌همین‌رو صرافی نوبیتکس تراکنش‌ها را در کسری از ثانیه پردازش می‌کند و سود خرید و فروش نیز به کیف پول شما واریز می‌شود.

نوبیتکس؛ رکورد‌دار کوتاه‌ترین مدت زمان برای احراز هویت!

برای احراز هویت در نوبیتکس، فقط نیاز به 5 دقیقه وقت دارید! این صرافی کمترین مدت زمان احراز هویت را بین صرافی‌های ایرانی دارد و دیگر نیازی به ساعت‌ها صبر برای تایید اطلاعات نیست. در مرحله اول احراز هویت، کاربر سطح 1 را دارد و برای رسیدن به سطح 2، باید تصویری از شناسنامه یا کارت ملی آپلود شود.

کاربرانی که در سطح 3 هستند، به کلیه امکانات صرافی دسترسی دارند و امکان برداشت ارز تا 100 میلیون روزانه نیز برای آن‌ها وجود دارد! برای رسیدن به سطح 3 فقط کافی است درخواست دهید تا سیستم احراز هویت نوبیتکس به‌صورت‌خودکار شما را به سطح 3 برساند. صرافی نوبیتکس نه‌تنها به‌عنوان بهترین صرافی ایرانی با کمترین کارمزد شناخته می‌شود، بلکه در بخش سرعت نیز حرف اول را می‌زند!

امنیت در صرافی نوبیتکس با سیستم Google authenticator تضمین می‌شود

ممکن نیست صحبت از ویژگی‌های صرافی نوبیتکس باشد و مبحث امینت مطرح نشود. سیستم امنیتی نوبیتکس برای وارد شدن کاربران به سایت، از Google authenticator استفاده می‌کند. این سیستم جهانی عملکرد بسیار خوبی دارد و بسیاری از سایت‌های معتبر از همین سیستم استفاده می‌کنند. برای هرگونه واریز و برداشت به سایت نوبیتکس، باید کد مخصوص سیستم احراز هویت دو عاملی را وارد کنید.

صرافی نوبیتکس توسط 4 دانشجوی شریف تشکیل شد که رشته آن‌ها برنامه نویسی امنیت سایبری بوده است. این افراد کلیه درهای پشتی و باگ‌های امنیتی و راه‌های نفوذ به سیستم را می‌شناسند و تست‌های امنیتی دوره‌ای انجام می‌دهند. به‌این ترتیب صرافی نوبیتکس از نظر امنیت، بسیار قدرتمند است.

نگهداری آدرس‌ کیف پول‌ها در کلد والت؛ برای حفظ امنیت تراکنش‌‌ها و کاربران

نوبیتکس آدرس کلیه ارزهای دیجیتال را در کلد والت یا کیف پول سرد نگهداری می‌کند. کیف پول‌های سرد فیزیکی هستند و از طریق اینترنت دسترسی به آن‌ها ممکن نیست. بنابراین اگر حتی به سرورهای این صرافی نفوذ شود، نمی‌توان به آدرس‌های کیف پول دسترسی داشت.

برای برداشت از این کیف پول‌ها تیم امنیتی نوبیتکس باید تایید دهند. همین فرایند باعث شده تا امکان هک کردن نوبیتکس وجود نداشته باشد! بله، صرافی نوبیتکس به‌هیچ‌وجه قابل هک شدن نیست!

تنوع شگفت‌انگیز رمز ارزها در نوبیتکس؛ از میم‌ کوین‌ها تا آلت‌ کوین‌ها

در صرافی نوبیتکس، تنوع ارزهای دیجیتال محشر است و شما محدودیتی برای معامله ارزها ندارید! در این صرافی می‌‌توان انواع آلت کوین، میم‌ کوین و حتی شت‌کوین‌های نسبتا معتبر مانند سیف مون را معامله کرد. ارزهای بومی بلاکچین‌ها مانند متیک و سولانا نیز در این صرافی قابل خرید و فروش هستند.

حتی صرافی نوبیتکس از ارزهای جدیدی که وایت پیپر معتبر داشته باشند نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت خرید و فروش آن‌ها را برای کاربران خود در نظر می‌‌گیرد.

نوبیتکس؛ صرافی ایمن و معتبر ایرانی برای معاملات شما

نوبیتکس یک صرافی سریع، امن و معتبر است که مدال بهترین صرافی ایرانی با کمترین کارمزد را بر گردن دارد. علاوه‌بر این ویژگی‌ها، نوبیتکس غیرقابل‌هک شدن است و امنیت سرمایه شما 100 درصد تامین است! این ویژگی‌ها باعث شده تا صرافی نوبیتکس صدر لیست بهترین صرافی‌های ایرانی باشد. البته این صرافی کارنامه درخشانی دارد و جوایزی نیز به کاربران خود ارائه می‌کند. برای انجام معاملات خود با کمترین کارمزد در بهترین صرافی ایرانی، فقط کافی است نام «نوبیتکس» را در گوگل جستجو کنید‍!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد