اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهارات عجیب رییس سازمان امور مالیاتی درباره مالیات!+ فیلم

رییس سازمان امور مالیاتی در اظهاراتی عجیب در تلویزیون گفت: افراد ثروتمند از امکانات کشور بیشترین بهره را برده اند پس باید مالیات بیشتری بدهند!

به گزاش سایت طلا، رییس سازمان امور مالیاتی در اظهاراتی عجیب در تلویزیون گفت: افراد ثروتمند از امکانات کشور بیشترین بهره را برده اند پس باید مالیات بیشتری بدهند!

سیدمحمد هادی سبحانیان با طرح این پرسش که آیا در کشوری سرشار از منابع نفتی ایران هم مردم باید مالیات بپردازند، گفت: اگر کشور را به خانواده‌ مثال کنیم، اعضای خانواده می‌تواند کار کند و از محل کار درآمدی کسب کند برای خرج امورات جاری، آموزش، سلامت و تفریح؛ یا می‌توانند اگر ثروتی بهشان رسیده را خرج امورات جاری کنند. اما آیا عقل سلیم حکم می‌کند برای مخارج جاری زندگی، ثروتمان را بفروشیم و هزینه کنیم یا از محل درآمد جاری، بخواهیم هزینه جاری را پرداخت کنیم؟

وی ادامه داد: عقل سلیم حکم می‌کند که به اندازه درآمدمان هزینه‌هایمان را پوشش دهیم و فرش زیر پای خود را برای خورد و خوراک نفروشیم. چون اولا آن ثروت تمام می‌شود، در حالی که هزینه‌های زندگی چه بسا رو به افزایش باشد. بنابراین نباید از ثروت خودمان برای مخارج جاری استفاده کنیم، بلکه این ثروت باید صرف افزایش دارایی یا ارث برای فرزندانمان شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه نفت ثروت همه ایرانیان، نسل فعلی و نسل آینده است، افزود: این نفت سهم فرزندان ماست که باید صرف عمران و آبادانی برای سال‌ها و دهه‌های آینده شود. آیا عقل سلیم حکم می‌کند که امروز این نفت را بفروشیم و صرف مخارج جاری کشور کنیم؟ در عین حال که شیر نفت هم دست ما نیست، بلکه دست مراجع بین‌المللی و سازمان اوپک است که می‌توانند با تحریم‌ها آن را تحت تاثیر قرار دهند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد