اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سفیر ایران در سوریه ادعای هدف قراردادن پایگاه‌ها و مستشاران ایرانی را تکذیب کرد

سفیر ایران در دمشق در واکنش به تجاوز آمریکا به عراق و سوریه گفت: برخلاف ادعاها مبنی بر هدف قراردادن پایگاه‌ها و مستشاران ایرانی، حملات بر نابودی زیرساخت‌های مدنی سوریه با هدف انتقام از جامعه‌ی مقاومت و مردمانی است که در تمام این سال‌ها همراه آرمان مقاومت بوده‌اند.

حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در واکنش به تجاوز شب گذشته آمریکا به خاک عراق و سوریه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اقدام تروریستی دولت آمریکا در تجاوز شب گذشته بیش از هر چیز با هدف جبران شکست‌های رژیم صهیونیستی در غزه و ایجاد خلاء در مرزهای عراق و سوریه به منظور تقویت تروریست‌های تکفیری مسلح صورت پذیرفت.

وی همچنین نوشت: برخلاف ادعاها مبنی بر هدف قراردادن پایگاه‌ها و مستشاران ایرانی، حملات بر نابودی زیرساخت‌های مدنی سوریه با هدف انتقام از جامعه‌ی مقاومت و مردمانی است که در تمام این سال‌ها همراه آرمان مقاومت بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته جنگنده‌های آمریکا به مناطقی بین البوکمال و المیادین در شرق سوریه و غرب عراق حمله کردند که بنا به گفته وزارت دفاع سوریه این حملات منجر به شهادت و زخمی شدن نظامی‌ها و غیر نظامیان شده است.

دولت عراق هم اعلام کرد که تجاوز آشکار آمریکا به عراق منجر به شهادت ۱۶ شهید و ۲۵ زخمی شد. در بیانیه دولت عراق آمده است که در این حمله همچنین به ساختمان های مسکونی و اموال شهروندان خسارت وارد شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد