اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات این 2 استان شنبه تعطیل شد

به‌ دنبال بارش برف و برودت هوا، نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های این 2 استان در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تغییر کرد.

به گزارش سایت طلا؛ به‌ دنبال بارش برف و برودت هوا، نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان مرکزی و خراسان‌شمالی در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تغییر کرد.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند، در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تعطیل شد.

همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فعال خواهند بود.

مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.

غلامرضا شفیق، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهارکرد: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.

وی گفت: بانک‌ها شامل این تعطیلی نخواهد شد و با 2 ساعت تاخیر از ساعت ۹ تا ۱۳ فعالیت کاری خواهند داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد