اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاسخ کوبنده به سم پاشی اسطوره مصری علیه ایران + فیلم

درحالی اسطوره فوتبال مصر علیه شاگردان قلعه نویی برای بازی با ژاپن صحبت می کرد که کارشناس فوتبال ایران پاسخی کوبنده به او داد.

به گزارش سایت طلا، «ژاپن به راحتی ایران را شکست می دهد!»، این تحلیل عصام الحضری، دروازه بان سابق تیم ملی مصر در شبکه الکاس قطر است که با واکنش تند لیث نوبری، کارشناس ایرانی این برنامه مواجه شد.

ایران با 3 قهرمانی در آسیا قرار است فردا(شنبه) مقابل ژاپن با 4 قهرمانی آسیا صف آرایی کند. تیم ملی کشورمان در تاریخ جام ملت های آسیا 4 بار مقابل سامورایی‌ها صف آرایی کرده و 2 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و در 2 بازی دیگر ژاپن برنده شده است.

سنگربان مشهور مصری می گوید که ایران به سختی در بازی با سوریه برنده شده و به نظرش سوریه می توانست تیم ملی ایران را شکست دهد ولی «ضربات پنالتی ایران را نجات داد».

لیث نوبری بعد از شنیدن حرف های کارشناس مصری عصبانی شد و بلند شد و روی به روی این بازیکن سابق مصری قرار گرفت و به زبان فارسی شعار داد و گفت: ایران قهرمان میشه!

این کارشناس فوتبال ایران چندین بار شعار قهرمانی ایرانی را مقابل این بازیکن سابق مصری سر داد که باعث شد تا حضری عصبانی شود و جدال لفظی میان دو کارشناس در برنامه زنده رخ داد که در زیر می توانید تماشا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد